Șef- depozit auxiliar
Carmez Processing SRL
24 сентября 2024
Кишинев, Ботаника
От 1 года
Полный день
Университет, институт
На территории работодателя
Șef- depozit auxiliar
Cerințe:
- Studii superioare;
- Cunoștințe și experiență în organizarea activității în depozit;
- Experiență în activitatea de gestiune de minim 1 ani;
- Cunoștințele de lucru în sistem - UNA (reprezintă un avantaj);
- Abilități de a gestiona reclamațiile și situațiile conflictuale;
- Abilităti de comunicare;
- Experiență anterioara în coordonarea unei echipe;
- Capacităti organizatorice.
Responsabilități:
- Coordonarea, organizarea și verificarea activității logistice din cadrul depozitului și a modului de lucru cu personalul din subordine.
- Planificarea modul de repartizare a sarcinilor și termenele de îndeplinire pentru echipa din subordine, în asa mod încît să se asigure îndeplinirea obiectivelor stabilite de companie;
- Verificarea documentelor eliberate pentru orice mișcare de marfă, atît la intrare, cît și la iesirea din gestiune;
- Urmărirea și verificarea păstrării mărfii pe raft, sesizînd orice neconformitate a stocurilor existente în depozit.
- Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de curățenie în depozit.
- Menținerea și raportarea datelor operaționale în sistemele interne.
Compania oferă:
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
- Pachet salarial atractiv;
- Prînz gratuit;
- Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
- Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено