Șef- depozit auxiliar
Carmez Processing SRL

24 septembrie 2024

Chișinău, Botanica
De la 1 an
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

Șef- depozit auxiliar

Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Cunoștințe și experiență în organizarea activității în depozit;
  • Experiență în activitatea de gestiune de minim 1 ani;
  • Cunoștințele de lucru în sistem - UNA (reprezintă un avantaj);
  • Abilități de a gestiona reclamațiile și situațiile conflictuale;
  • Abilităti de comunicare;
  • Experiență anterioara în coordonarea unei echipe;
  • Capacităti organizatorice.

Responsabilități:

  • Coordonarea, organizarea și verificarea activității logistice din cadrul depozitului și a modului de lucru cu personalul din subordine.
  • Planificarea modul de repartizare a sarcinilor și termenele de îndeplinire pentru echipa din subordine, în asa mod încît să se asigure îndeplinirea obiectivelor stabilite de companie;
  • Verificarea documentelor eliberate pentru orice mișcare de marfă, atît la intrare, cît și la iesirea din gestiune;
  • Urmărirea și verificarea păstrării mărfii pe raft, sesizînd orice neconformitate a stocurilor existente în depozit.
  • Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de curățenie în depozit.
  • Menținerea și raportarea datelor operaționale în sistemele interne.
Compania oferă:
  • Pachet salarial atractiv;
  • Prînz gratuit;
  • Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
  • Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳