Office Manager
C.Î Agrostoc este în cautarea unui nou coleg pentru funcţia vacantă:
Office Manager
Responsabilități:
- Menținerea în ordine și gestionarea documentației interne a Cooperativei (ordine, regulamente, contracte ect.);
- Recepționarea apelurilor telefonice, consultarea și redirecționarea clienților către Departamentele Cooperativei;
- Redirecționarea și repartizarea corespondenței;
- Asigurarea calitativă a circuitului de informație;
- Participarea la elaborarea și implimentarea programelor de promovare a imaginei Cooperativei;
- Participare la organizare evenimentelor (ședințe lunare, zile de cîmp, seminare);
- Asigurarea oficiului cu strictul necesar de birotică.
Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiență în marketing, administrare sau management este binevenită;
- Cunoașterea programului 1C va constitui un avantaj;
- Cunoașterea limbii române, ruse, (engleza - constituie un avantaj);
- Excelente abilități de comunicare, planificare, ogranizare și coordonare.
Oferta:
- Salariu motivant, bonus de performanță;
- Trainiguri și instruiri periodice asigurate de companie;
- Oficiu modern amplasat în centrul orașului;
- Program de lucru: luni – vineri 08:30-17:30.
Așteptam CV-ul la adresa hr@agrostoc.md indicând în subiectul mesajului denumirea poziției pentru care aplicați!
E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 06 03 02 766
Другие вакансии этой компании
Похожие вакансии
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳