Office Manager

C.Î Agrostoc este în cautarea unui nou coleg pentru funcţia vacantă:

Office Manager

Responsabilități:

  • Menținerea în ordine și gestionarea documentației interne a Cooperativei (ordine, regulamente, contracte ect.);
  • Recepționarea apelurilor telefonice, consultarea și redirecționarea clienților către Departamentele Cooperativei;
  • Redirecționarea și repartizarea corespondenței;
  • Asigurarea calitativă a circuitului de informație;
  • Participarea la elaborarea și implimentarea programelor de promovare a imaginei Cooperativei;
  • Participare la organizare evenimentelor (ședințe lunare, zile de cîmp, seminare);
  • Asigurarea oficiului cu strictul necesar de birotică.

Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Experiență în marketing, administrare sau management este binevenită;
  • Cunoașterea programului 1C va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea limbii române, ruse, (engleza - constituie un avantaj);
  • Excelente abilități de comunicare, planificare, ogranizare și coordonare.

Oferta:

  • Salariu motivant, bonus de performanță;
  • Trainiguri și instruiri periodice asigurate de companie;
  • Oficiu modern amplasat în centrul orașului;
  • Program de lucru: luni – vineri 08:30-17:30.

Așteptam CV-ul la adresa hr@agrostoc.md indicând în subiectul mesajului denumirea poziției pentru care aplicați!

E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 06 03 02 766

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide