Vinzator consultant
ECOSTUP SRL
№14906890, 2 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
12 классов
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
От 8 000 До 12 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Descrierea jobului
Pe postul de Vinzator Consultant vei fi responsabil în principal de 5 obiective importante:
- Să răspunzi rapid la toate solicitările care vin
- Să verifici si sa anunti din timp superiorul despre epuizarea stocului
- Să suplinesti rafturile cu marfa din depozit, si aiba grija de aspectul magazinului.
- Să emiti bonul si la necesitate factura fiscala din programa de vinzare.
- Să colectezi informatie despre client si sa o introduci in CRM
Despre candidatul ideal
- Căutăm o persoană cu abilități excelente de comunicare: candidatul trebuie să aibă capacitatea de a comunica clar și eficient cu cumparatorii, de a răspunde la întrebările acestora și de a explica detalii importante in procesul de achiziție a marfii.
- Empatie și Orientare către Cumparator: Este esențial ca persoana să fie empatică și să aibă o abordare centrată pe nevoile clientului, demonstrând răbdare și înțelegere în relațiile cu aceștia.
- Organizare și Management al Timpului: Candidatul trebuie să fie foarte organizat, capabil să gestioneze mai multe sarcini simultan și să își respecte termenele limită, asigurând activitatea eficientă a magazinului și respectarea graficului de lucru.
- Candidatul trebuie să poată lucra în instrumentele Microsoft: Excel, Word și să poată utiliza Chat GPT.
- Candidatul potrivit este o persoană care se află în continuă instruire și dezvoltare a cunoștințelor și tehnicilor de vânzări.
Pe postul de Vinzator Consultant vei fi responsabil în principal de 5 obiective importante:
- Să răspunzi rapid la toate solicitările care vin
- Să verifici si sa anunti din timp superiorul despre epuizarea stocului
- Să suplinesti rafturile cu marfa din depozit, si aiba grija de aspectul magazinului.
- Să emiti bonul si la necesitate factura fiscala din programa de vinzare.
- Să colectezi informatie despre client si sa o introduci in CRM
Despre candidatul ideal
- Căutăm o persoană cu abilități excelente de comunicare: candidatul trebuie să aibă capacitatea de a comunica clar și eficient cu cumparatorii, de a răspunde la întrebările acestora și de a explica detalii importante in procesul de achiziție a marfii.
- Empatie și Orientare către Cumparator: Este esențial ca persoana să fie empatică și să aibă o abordare centrată pe nevoile clientului, demonstrând răbdare și înțelegere în relațiile cu aceștia.
- Organizare și Management al Timpului: Candidatul trebuie să fie foarte organizat, capabil să gestioneze mai multe sarcini simultan și să își respecte termenele limită, asigurând activitatea eficientă a magazinului și respectarea graficului de lucru.
- Candidatul trebuie să poată lucra în instrumentele Microsoft: Excel, Word și să poată utiliza Chat GPT.
- Candidatul potrivit este o persoană care se află în continuă instruire și dezvoltare a cunoștințelor și tehnicilor de vânzări.
Телефон:
Контактное лицо:
Dragalina
E-mail:
Сайт:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено