Vinzator consultant
ECOSTUP SRL
№14906890, 2 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
12 clase
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 8 000 Până la 12 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Descrierea jobului
Pe postul de Vinzator Consultant vei fi responsabil în principal de 5 obiective importante:
- Să răspunzi rapid la toate solicitările care vin
- Să verifici si sa anunti din timp superiorul despre epuizarea stocului
- Să suplinesti rafturile cu marfa din depozit, si aiba grija de aspectul magazinului.
- Să emiti bonul si la necesitate factura fiscala din programa de vinzare.
- Să colectezi informatie despre client si sa o introduci in CRM
Despre candidatul ideal
- Căutăm o persoană cu abilități excelente de comunicare: candidatul trebuie să aibă capacitatea de a comunica clar și eficient cu cumparatorii, de a răspunde la întrebările acestora și de a explica detalii importante in procesul de achiziție a marfii.
- Empatie și Orientare către Cumparator: Este esențial ca persoana să fie empatică și să aibă o abordare centrată pe nevoile clientului, demonstrând răbdare și înțelegere în relațiile cu aceștia.
- Organizare și Management al Timpului: Candidatul trebuie să fie foarte organizat, capabil să gestioneze mai multe sarcini simultan și să își respecte termenele limită, asigurând activitatea eficientă a magazinului și respectarea graficului de lucru.
- Candidatul trebuie să poată lucra în instrumentele Microsoft: Excel, Word și să poată utiliza Chat GPT.
- Candidatul potrivit este o persoană care se află în continuă instruire și dezvoltare a cunoștințelor și tehnicilor de vânzări.
Pe postul de Vinzator Consultant vei fi responsabil în principal de 5 obiective importante:
- Să răspunzi rapid la toate solicitările care vin
- Să verifici si sa anunti din timp superiorul despre epuizarea stocului
- Să suplinesti rafturile cu marfa din depozit, si aiba grija de aspectul magazinului.
- Să emiti bonul si la necesitate factura fiscala din programa de vinzare.
- Să colectezi informatie despre client si sa o introduci in CRM
Despre candidatul ideal
- Căutăm o persoană cu abilități excelente de comunicare: candidatul trebuie să aibă capacitatea de a comunica clar și eficient cu cumparatorii, de a răspunde la întrebările acestora și de a explica detalii importante in procesul de achiziție a marfii.
- Empatie și Orientare către Cumparator: Este esențial ca persoana să fie empatică și să aibă o abordare centrată pe nevoile clientului, demonstrând răbdare și înțelegere în relațiile cu aceștia.
- Organizare și Management al Timpului: Candidatul trebuie să fie foarte organizat, capabil să gestioneze mai multe sarcini simultan și să își respecte termenele limită, asigurând activitatea eficientă a magazinului și respectarea graficului de lucru.
- Candidatul trebuie să poată lucra în instrumentele Microsoft: Excel, Word și să poată utiliza Chat GPT.
- Candidatul potrivit este o persoană care se află în continuă instruire și dezvoltare a cunoștințelor și tehnicilor de vânzări.
Telefon:
Persoana de contact:
Dragalina
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut