Office manager
Dragan Group
№5362867, 14 августа 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Office manager
Cerinţele candidatului:
• Studii superioare/medii;
• Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;
• Cunoaşterea limbilor romana, rusa, engleza(avantaj);
• Cunoaşterea pachetului Microsoft Office, navigare Internet;
• Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
Descrierea postului:
• Asigură un flux informaţional eficient între managerul companiei, departamentele din cadrul ei şi punctele de lucru;
• Preluarea, redirecționarea și înregistrarea apelurilor telefonice;
• Asistenta vizitelor clienţilor şi partenerilor;
• Organizează agenda zilnică de lucru a managerului general;
• Organizează întalniri de afaceri sau diverse evenimente/protocol;
• Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale;
• Înregistrarea documentelor externe primite prin fax, e-mail, delegaţii;
• Menţinerea relaţiilor cu furnizorii (papetărie, telefonie mobilă, etc.);
• Recepționarea, înregistrarea, evidența, repartizarea corespondenței;
• Traduceri;
• Rezervarea de bilete avia și hotele;
• Executarea altor sarcini stabilite de către administrație.
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la urmatoarea adresa de e-mail: nati210587@yahoo.com
Cerinţele candidatului:
• Studii superioare/medii;
• Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;
• Cunoaşterea limbilor romana, rusa, engleza(avantaj);
• Cunoaşterea pachetului Microsoft Office, navigare Internet;
• Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
Descrierea postului:
• Asigură un flux informaţional eficient între managerul companiei, departamentele din cadrul ei şi punctele de lucru;
• Preluarea, redirecționarea și înregistrarea apelurilor telefonice;
• Asistenta vizitelor clienţilor şi partenerilor;
• Organizează agenda zilnică de lucru a managerului general;
• Organizează întalniri de afaceri sau diverse evenimente/protocol;
• Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale;
• Înregistrarea documentelor externe primite prin fax, e-mail, delegaţii;
• Menţinerea relaţiilor cu furnizorii (papetărie, telefonie mobilă, etc.);
• Recepționarea, înregistrarea, evidența, repartizarea corespondenței;
• Traduceri;
• Rezervarea de bilete avia și hotele;
• Executarea altor sarcini stabilite de către administrație.
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la urmatoarea adresa de e-mail: nati210587@yahoo.com
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳