Office manager
Dragan Group
№5362867, 14 august 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Office manager
Cerinţele candidatului:
• Studii superioare/medii;
• Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;
• Cunoaşterea limbilor romana, rusa, engleza(avantaj);
• Cunoaşterea pachetului Microsoft Office, navigare Internet;
• Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
Descrierea postului:
• Asigură un flux informaţional eficient între managerul companiei, departamentele din cadrul ei şi punctele de lucru;
• Preluarea, redirecționarea și înregistrarea apelurilor telefonice;
• Asistenta vizitelor clienţilor şi partenerilor;
• Organizează agenda zilnică de lucru a managerului general;
• Organizează întalniri de afaceri sau diverse evenimente/protocol;
• Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale;
• Înregistrarea documentelor externe primite prin fax, e-mail, delegaţii;
• Menţinerea relaţiilor cu furnizorii (papetărie, telefonie mobilă, etc.);
• Recepționarea, înregistrarea, evidența, repartizarea corespondenței;
• Traduceri;
• Rezervarea de bilete avia și hotele;
• Executarea altor sarcini stabilite de către administrație.
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la urmatoarea adresa de e-mail: nati210587@yahoo.com
Cerinţele candidatului:
• Studii superioare/medii;
• Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;
• Cunoaşterea limbilor romana, rusa, engleza(avantaj);
• Cunoaşterea pachetului Microsoft Office, navigare Internet;
• Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
Descrierea postului:
• Asigură un flux informaţional eficient între managerul companiei, departamentele din cadrul ei şi punctele de lucru;
• Preluarea, redirecționarea și înregistrarea apelurilor telefonice;
• Asistenta vizitelor clienţilor şi partenerilor;
• Organizează agenda zilnică de lucru a managerului general;
• Organizează întalniri de afaceri sau diverse evenimente/protocol;
• Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale;
• Înregistrarea documentelor externe primite prin fax, e-mail, delegaţii;
• Menţinerea relaţiilor cu furnizorii (papetărie, telefonie mobilă, etc.);
• Recepționarea, înregistrarea, evidența, repartizarea corespondenței;
• Traduceri;
• Rezervarea de bilete avia și hotele;
• Executarea altor sarcini stabilite de către administrație.
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la urmatoarea adresa de e-mail: nati210587@yahoo.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳