Office manager (referent)
Compania de autoturisme
№5384921, 3 августа 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Cerințele postului:
• Studii superioare;
• Experiență: 1 an ;
• Caracteristici și aptitudini: perseverență, disciplină, capacitate de prioritizare a sarcinilor, spirit de echipă, flexibilitate, abilități de tehnoredactare;
• Cunoștințe excelente de limbă română, rusă și engleză ( l. coreeană constituie un avantaj);
Responsabilități:
• Recrutarea personaluui - cautarea și preselecția candidaților;
• Verificarea şi actualizarea documentatiei ce tine de Resurse Umane;
• Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
• Înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire, efectuarea sistematizării acesteia în conformitate cu regulile în vigoare ale Întreprinderii;
• Rezervarea de bilete avia și hotele;
• Efectuarea altor sarcini de serviciu delegate.
Noi oferim:
• Lucru intr-un mediu dinamic si motivant;
• Pachet salarial atractiv si competitiv (salariu fix plus bonusuri in functie de performanţă corelate în mod direct cu nivelul de implicare şi rezultatele obţinute);
• Pachet social deplin;
• Program de lucru de luni pînă vineri de la 09:00 până la 18:00 cu pauză de masă de o oră.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul în limba română sau rusa pe adresa electronică sabinaturcan8@rambler.ru
• Studii superioare;
• Experiență: 1 an ;
• Caracteristici și aptitudini: perseverență, disciplină, capacitate de prioritizare a sarcinilor, spirit de echipă, flexibilitate, abilități de tehnoredactare;
• Cunoștințe excelente de limbă română, rusă și engleză ( l. coreeană constituie un avantaj);
Responsabilități:
• Recrutarea personaluui - cautarea și preselecția candidaților;
• Verificarea şi actualizarea documentatiei ce tine de Resurse Umane;
• Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
• Înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire, efectuarea sistematizării acesteia în conformitate cu regulile în vigoare ale Întreprinderii;
• Rezervarea de bilete avia și hotele;
• Efectuarea altor sarcini de serviciu delegate.
Noi oferim:
• Lucru intr-un mediu dinamic si motivant;
• Pachet salarial atractiv si competitiv (salariu fix plus bonusuri in functie de performanţă corelate în mod direct cu nivelul de implicare şi rezultatele obţinute);
• Pachet social deplin;
• Program de lucru de luni pînă vineri de la 09:00 până la 18:00 cu pauză de masă de o oră.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul în limba română sau rusa pe adresa electronică sabinaturcan8@rambler.ru
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳