Office manager (referent)
Compania de autoturisme
№5384921, 3 august 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerințele postului:
• Studii superioare;
• Experiență: 1 an ;
• Caracteristici și aptitudini: perseverență, disciplină, capacitate de prioritizare a sarcinilor, spirit de echipă, flexibilitate, abilități de tehnoredactare;
• Cunoștințe excelente de limbă română, rusă și engleză ( l. coreeană constituie un avantaj);
Responsabilități:
• Recrutarea personaluui - cautarea și preselecția candidaților;
• Verificarea şi actualizarea documentatiei ce tine de Resurse Umane;
• Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
• Înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire, efectuarea sistematizării acesteia în conformitate cu regulile în vigoare ale Întreprinderii;
• Rezervarea de bilete avia și hotele;
• Efectuarea altor sarcini de serviciu delegate.
Noi oferim:
• Lucru intr-un mediu dinamic si motivant;
• Pachet salarial atractiv si competitiv (salariu fix plus bonusuri in functie de performanţă corelate în mod direct cu nivelul de implicare şi rezultatele obţinute);
• Pachet social deplin;
• Program de lucru de luni pînă vineri de la 09:00 până la 18:00 cu pauză de masă de o oră.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul în limba română sau rusa pe adresa electronică sabinaturcan8@rambler.ru
• Studii superioare;
• Experiență: 1 an ;
• Caracteristici și aptitudini: perseverență, disciplină, capacitate de prioritizare a sarcinilor, spirit de echipă, flexibilitate, abilități de tehnoredactare;
• Cunoștințe excelente de limbă română, rusă și engleză ( l. coreeană constituie un avantaj);
Responsabilități:
• Recrutarea personaluui - cautarea și preselecția candidaților;
• Verificarea şi actualizarea documentatiei ce tine de Resurse Umane;
• Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
• Înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire, efectuarea sistematizării acesteia în conformitate cu regulile în vigoare ale Întreprinderii;
• Rezervarea de bilete avia și hotele;
• Efectuarea altor sarcini de serviciu delegate.
Noi oferim:
• Lucru intr-un mediu dinamic si motivant;
• Pachet salarial atractiv si competitiv (salariu fix plus bonusuri in functie de performanţă corelate în mod direct cu nivelul de implicare şi rezultatele obţinute);
• Pachet social deplin;
• Program de lucru de luni pînă vineri de la 09:00 până la 18:00 cu pauză de masă de o oră.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul în limba română sau rusa pe adresa electronică sabinaturcan8@rambler.ru
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳