Office Manager
27 decembrie 2024
Angajăm:
Office Manager
Echipa noastră este în căutarea unui office manager responsabil cu experiență care va asigura funcționarea eficientă a biroului și va realiza evidența contabilă în cadrul companiei. Dacă ești o persoană perseverentă și organizată cu competențe în domeniul contabilității te invităm să aplici pentru această poziție.
Cerințe:
- experiența anterioară într-o funcție administrativă sau într-o poziție similară (reprezintă un avantaj);
- experiența anterioară în domeniul contabilității (ar fi binevenită);
- cunoștințe elementare de utilizare a echipamentelor de birou și de operare a pachetului MS Office;
- competențe organizaționale, capacitatea de a executa simultan mai multe sarcini;
- abilități de comunicare și relaționare;
- atenție la detalii.
Responsabilități:
- asigurarea funcționării eficiente a biroului;
- organizarea locurilor de muncă și gestionarea documentelor de birou;
- procesarea mesajelor electronice și a apelurilor telefonice de intrare;
- operarea echipamentelor de birou și gestionarea achizițiilor;
- oferirea de asistență angajaților departamentului resurse umane pe probleme administrative.
Oferim:
- șansa de a face parte dintr-o echipă tînără și unită;
- program de lucru mult mai confortabil decît la alte companii (de la 9:00 pînă la 17:00);
- un loc de muncă bine organizat;
- oportunități de carieră.
Dacă ești pregătit să faci față provocării și să fii parte a echipei noastre de succes expediază CV-ul însoțit de o scrisoare de motivare la adresa electronică: develop@rulment.md.
E-mail: develop@rulment.md
Alte anunțuri publicate de această companie
Joburi similare
Office Manager
DOPOMOGA GROUP - RECRUITING COMPANY • Ieri, Chișinău
Ассистент директора | Офис-менеджер
AUTOCAPITAL MDV • 12 noiembrie 2024, Chișinău
Office manager
Felicia - reteaua de farmacii • 24 decembrie 2024, Chișinău