Office Manager
28 decembrie 2024
Partenerul nostru, companie lider în domeniul FMCG, recunoscută la nivel mondial pentru standardele înalte de calitate, inovație și grija față de consumatori, inițiază procesul de cautare a unui Office Manager dedicat și profesionist.
OFFICE MANAGER
Responsabilități:
- Supravegherea eficientă a tuturor aspectelor administrative;
- Acordarea asistenței către Country Manager în activitățile cotidiene si cele administrative;
- Asigurarea recepției apelurilor și a vizitătorilor oficiului;
- Administrarea corespondenței de intrare/ieșire (înregistrare,distribuire, păstrare);
- Menținerea relațiilor cu furnizorii de consumabile și servicii de birou, monitorizând respectarea termenelor de livrare și optimizarea costurilor;
- Pregătirea cererilor oficiale, a corespondenței și a altor documente ale companiei și asigurarea traducerii corecte;
- Acordarea asistenței angajaților oficiului pentru organizarea deplasărilor de afaceri (rezervarea biletelor, cazării);
- Managementul sarcinilor legate de furnizorii de mașini aflate la bilanțul companiei (comanda la timp a asigurărilor, anvelope de iarnă și de vară, înmatricularea și aprobarea documentelor necesare);
- Recrutare anuala a stagierilor/Internship (Coordonarea tuturor etapelor necesare)
- Respectarea (și verificarea respectării de către colegi) a normelor, regulilor, instrucțiunilor, ordinelor, indicațiilor și cerințelor privind protecția muncii, siguranța incendiară, salubritatea industrială și protecția mediului înconjurător);
- Efectuarea oricăror altor sarcini solicitate de conducere.
Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiență în rol de asistent administrativ sau office manager (preferabil într-o companie internațională);
- Atenție la detalii, corectitudine și seriozitate în îndeplinirea sarcinilor;
- Abilități excelente de organizare a documentelor, gestionare a arhivei și logisticii de birou;
- Cunoștințe solide în utilizarea pachetului Microsoft Office;
- Capacități dezvoltate de comunicare și relaționare, atât scris, cât și verbal;
- Atitudine proactivă, flexibilitate și orientare spre soluții eficiente în activitatea profesională;
- Cunoașterea limbilor română, rusa și engleză la nivel intermediar (B2).
Compania ofera:
- Oportunitatea de a lucra într-o companie internațională dinamică, alături de o echipă de profesioniști;
- Veți beneficia de traininguri și oportunități de dezvoltare profesională, într-un mediu de lucru energic;
- Program de lucru full-time, de la 9:00 la 18:00, în centrul orașului;
- Posibilitatea de a fi implicat în proiecte importante și de a realiza inițiative frumoase.
Dacă considerați că sunteți candidatul potrivit, vă rugăm să ne expediați CV-ul dumneavoastră pe e-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com, menționând denumirea
poziției vacante.
Pentru informații suplimentare: 079072277
E-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com
079072277
Alte anunțuri publicate de această companie
Joburi similare
Office Manager / Receptionist
Grata International • Astăzi, Chișinău
Офис-Менеджер
Worix - IT компания • Astăzi, Chișinău
Office manager
eBloc.md • Astăzi, Chișinău