Manager produse clienți Corporate și IMM

BC "Energbank" SA angajează:

Manager produse clienți Corporate și IMM

Principalele atribuții

  • Analiza și evaluarea propunerilor pieții și a concurenților pentru elaborarea, dezvoltarea, promovarea produselor şi serviciilor competitive și rentabile în domeniul atragerii și deservirii portofoliului de clienți Corporate și IMM;
  • Menținerea și dezvoltarea produselor necesare deservirii Clienților Corporate și IMM – deservire de casă și decontări (inclusiv serviciul încasare), transferuri locale și internaționale, dealing, depozite, operațiuni cu VMS și hârtii de valoare, proiecte salariale, și alte produse și servicii existente și viitoare din portofoliul de produse a Băncii destinat categoriei clienți corporate și IMM;
  • Colectarea, sistematizarea, actualizarea și analiza informaţiei privind baza de clienţi a Băncii, cu prezentarea recomandărilor;
  • Efectuarea acțiunilor necesare în scopul creșterii numărului şi intensității de utilizare a produselor şi serviciilor Băncii de către Clienţii existenţi;
  • Monitorizarea indicatorilor de volum și calitate a numărului Clienților și a densității utilizării produselor și serviciilor (numărul şi dinamica Clienţilor, segmentarea clienților, numărul produselor și serviciilor per client, dinamica utilizării produselor, dinamica veniturilor din: operațiuni cu numerar (depunerea/retragerea), cantitatea dispoziţiilor de plată în valută locală și străină, operațiuni de convertirea valutei, analiza soldurilor în cont etc.)
  • Elaborarea și înaintare spre aprobare a ofertelor comerciale generale pentru diferite segmente de clienți;
  • Participarea la elaborarea tarifelor și comisioanelor, elaborarea ofertelor comerciale speciale/individuale, pachetelor  speciale/individuale orientate spre atragerea clienților spre deservire în Bancă;
  • Menținerea și suplinirea bazei normative a business proceselor și procedurilor legate de domeniul elaborării /modificării/implementării  produselor și serviciilor bancare, precum și a vânzării/oferirii acestora pe aria data.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experienţă în deservirea/comunicarea cu clienţii agenți economici de minim 1 an;
  • Cunoaşterea documentelor normative ale BNM, a legislaţiei în vigoare;
  • Cunoașterea produselor bancare;
  • Cunoștințe de analiză financiară;
  • Cunoașterea limbii engleze se va considera un avantaj;
  • Orientare către client;
  • Abilități de comunicare și negociere;
  • Spirit de echipă, abilități de vânzare, flexibilitate.

Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.

Vor fi contactați doar candidații selectați.

Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare.

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide