![Premier Energy SRL](https://files.rabota.md/images/uploads/2024_04_25_09_25_25_logo_3.png)
Specialist(ă) control procese de achizitii, Chişinău
Grupul „Premier Energy” recrutează candidați la funcția vacantă de:
Specialist(ă) control procese de achizitii, Chişinău
Responsabilități principale ale funcției:
- Monitorizare şi control asupra conformităţii desfăşurării procedurilor de achiziții de bunuri, servicii și lucrări sub aspectul respectării procedurilor interne şi a legislaţiei în domeniu;
- Monitorizare a executării planului de achiziții, în special în aspectele ce ţin de termeni, volum şi calitate şi întocmirea Raportului de monitorizare a executării Planului de Achiziţii şi a Raportului de monitorizare a termenilor de gestiune a proceselor de achiziţii;
- Monitorizarea executării contractelor de achiziții şi întocmirea Raportului de Monitorizare a Executării contractelor de achiziții sectoriale;
- Pregătirea si raportarea informației cu privire la achizițiile publice de valoare mică realizate, in conformitate cu prevederile legislației
- Analiza statistică a datelor si sistematizarea rezultatelor pe obiecte de achiziţii, perioade de referinţă, etc.
- Coordonarea rezultatelor analizelor/rapoartelor întocmite si a propunerilor de îmbunatăţire cu ierarhicul superior;
- Verificarea corectitudinii completării datelor în sistemele corporative şi soluţionarea anomaliilor detectate;
- Elaborarea diverselor rapoarte interne in domeniul achizițiilor si a aprovizionării cu materiale, lucrări si servicii;
- Implicarea in proiecte speciale neplanificate ce ţin de activitatea Serviciului Achiziţii şi Calitatea Furnizorilor;
- Elaborarea propunerilor de îmbunătățire şi eficientizare a proceselor.
- Respectarea normelor, proceselor, procedurilor şi a tuturor documentelor ce ţin de Sistemul de Management integrat pentru calitate, mediu, sănătate şi securitate în muncă, inclusiv propunerea îmbunătăţirii normelor si procedurilor cu caracter intern.
Ce îţi oferim:
- training de inițiere la locul de muncă;
- activități de instruire;
- posibilități de creștere în carieră;
- asistență medicală facultativă;
- asigurare contra accidente;
Cerinţe şi abilităţi:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Cunoştinţe utilizare PC, in special MS Excel;
- Cunoaşterea limbilor româna şi rusă;
- Cunoaşterea limbilor engleză sau spaniolă va constitui un avantaj;
- Experientă de munca in domeniul economic va constitui un avantaj;
- Experientă de munca si cunostintele in domeniul achizitii vor constitui un avantaj;
- Cunostintele in domeniul ingineriei electrice vor constitui un avantaj;
- Capacitate de analiză, comunicabilitate, onestitate, responsabilitate.
Dacă eşti interesat în această poziție aplică on-line sau expediază CV-iul tău la adresa de e-mail: cariere@premierenergy.md cu mențiunea „Specialist(ă) control procese de achizitii, Chişinău”.
Telefoane de contact: 022 43 17 66; 022 43 10 43; 068 96 88 50; 062 16 10 43.
Suntem o echipă unita si îți promitem că te vei integra ușor, devenind parte din familia noastră mare.
E-mail: cariere.pe@premierenergy.md
Telefon: 022 431766; 022 431043; 068968850; 062161043
Другие вакансии этой компании
Твое резюме успешно отправлено 🥳