
Specialist în Continuitatea Afacerii
12 мая 2025
Banca Comercială din Republica Moldova angajează:
Specialist în Continuitatea Afacerii
Căutăm o persoană analitică, atentă la detalii și cu o bună înțelegere a proceselor de continuitate a afacerii pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist în Continuitatea Afacerii.
Dacă ai experiență în managementul riscurilor operaționale, în domeniul continuității afacerii, te invităm să aplici și să contribui la luarea celor mai bune decizii pentru dezvoltarea BC „EuroCreditBank” S.A.
Responsabilități:
- Participă şi coordonează dezvoltarea și implementarea actelor normative interne ale băncii în domeniul Continuității Afacerii;
- Supraveghează punerea în aplicare a actelor normative interne legate de Continuitate în bancă;
- Efectuează analiza de risc TIC care să includă riscurile de externalizare a serviciilor, propune măsuri de tratare a riscurilor și a termenilor pentru implementarea acestora;
- Evaluează profilului de riscuri TIC în baza indicatorilor pe categorii de risc relevante;
- Gestionează procesul de management de continuitate a afacerii, care va include analiza riscurilor de continuitate, analiza la impact, stabilirea strategiilor de restabilire, participarea la elaborarea planurilor de continuitate și testarea lor, propuneri privind implementarea și îmbunătățirea lor;
- Participă în cadrul procesului de gestiune a incidentelor, și anume, la identificarea sursei incidentelor de securitate a informației, evaluarea incidentelor pentru a preveni repetarea lor recurentă, prelevarea probelor, în caz de necesitate, și raportarea organelor de conducere ale băncii.
- Identifică evenimentele de risc operațional în domeniul de activitate în care operează și, în caz de identificare a evenimentelor de risc operațional, inclusiv a fraudelor sau a suspiciunilor de fraudă internă sau externă le raportează fără întârziere.
Cerinţe faţă de candidat
- Studii superioare economice;
- Experiență în domeniul managementului riscurilor operaționale, proiecte sau procese de continuitatea afacerii - minimum 2 ani;
- Experiența de lucru și cunoștințe despre soluții de tip High Availability și Disaster Recovery - avantaj
- Cunoașterea sistemului de clasificare al informației și respectarea controalelor de securitate aplicabilă, asociate cu sistemul utilizat;
- Cunoștințe în domeniul managementului riscurilor aferente TIC;
- Cunoștințe despre analiza impactului asupra afacerii (BIA), evaluarea și tratarea riscurilor;
- Cunoștințe despre analiza riscurilor de continuitate;
- Abilități de elaborare și testare a planurilor de continuitate și restabilire în caz de dezastru
- Abilități analitice și de comunicare.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Zi liberă de ziua ta de naștere, prime la jubileu.
- Posibilități de avansare și dezvoltare a carierei în cadrul băncii;
- Dezvoltarea și îmbunătățirea competențelor profesionale;
- Locație: birou situat în centrul orașului Chișinău, într-o zonă cu infrastructură accesibilă.
Te invităm să expediezi CV-ul la adresa hr@ecb.md, menționând funcția pentru care aplici. Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru interviu. De asemenea, CV-ul tău va fi luat în considerare și pentru alte poziții disponibile în cadrul băncii, dacă va fi cazul.
Îți mulțumim pentru interesul acordat și așteptăm cu nerăbdare să te alături echipei BC „EuroCreditBank” SA!”