Spanish Speaking Customer Support
ATD TECHNOLOGIES
1 января 2025
Кишинев
Можно без опыта
От 12 000 До 20 000 MDL
Гибкий график
Любое образование
На территории работодателя
Spanish Speaking Customer Support
Cerințe:
- Experiența in domeniu este binevenită, dar nu este obligatorie;
- Cunoaşterea excelentă a limbii spaniole (scris si vorbit);
- Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactivă, orientare către rezultate;
- Vorbire coerentă și corectă;
- Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
- Abilități de negociere și promovare a produsului;
- Orientare către client (abilitatea de a înțelege ți a satisface nevoile clienților);
- Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării.
Calități personale:
- Spirit de initiativa;
- Responsabilitate;
- Atenție;
- Comunicativitate;
- Rezistență la stres.
Responsabilităţi:
- Fără căutarea clienților noi;
- Preluarea apelurilor telefonice si prelucrarea mailurilor/ chat-urilor;
- Recepționarea și procesarea cererilor primite de clienți prin telefon, chat, e-mail;
- Suport consultativ pentru clienți / potențiali clienți: furnizarea tuturor informațiilor necesare clientului cu privire la bunuri, prețuri, servicii, principii de muncă și promoții ale companiei;
- Lucru cu reclamațiile, refuzurile și dorințele clienților, transferul acestora către departamentele corespunzătoare;
- Prelucrarea inițială a mesajelor negative, astfel încât la finalul dialogului, clientul să rămână loial;
- Tratarea refuzurilor: încercăm întotdeauna să păstrăm fie comanda, fie fondurile clientului la noi;
- Căutați și oferiți soluții optime clientului, în legătură cu apelul său;
- Introducerea în baza de date (panoul de administrare) a tuturor informațiilor primite de la client;
- Studierea la timp a informațiilor despre proiect necesare servirii clientului prin orice canal de comunicare cu acesta (telefon, chat, e-mail);
- Inițierea comunicării de ieșire cu clientul, prin telefon, poștă, dacă este necesar.
Oferim:
- Instruire gratuită;
- Mediul plăcut de lucru;
- Oportunitatea de angajare pe termen lung;
- Salariu la timp;
- Pachet competitiv de remunerare și beneficii;
- Posibilitatea de avansare în funcție;
- Pachet social întreg;
- Program de muncă flexibil (prin coordonarea preventiva individual cu fiecare angajat)!!!
E-mail: hr@atd.md
Telefon: 079944010
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено