Senior Contabil/ă

VEO Worldwide Services

22 декабря 2024

Кишинев
От 3 лет
Полный день
Университет, институт
На территории работодателя

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Senior Contabil/ă

Ești în căutarea unei oportunități profesionale care să-ți permită să valorifici pe deplin experiența și cunoștințele tale în domeniul contabilității? Dacă ești dedicat, responsabil și dornic să te implici activ într-o echipă dinamică, te invităm să aplici pentru poziția de Senior Contabil/ă.

Principalele tale misiuni vor fi:

  • Pregătirea închiderilor lunare, în conformitate cu procedurile interne stabilite;
  • Efectuarea controalelor conturilor, veniturilor și cheltuielilor pentru asigurarea acurateței financiare;
  • Calculul și înregistrarea provizioanelor, precum și ajustarea și analiza variațiilor financiare;
  • Întocmirea situațiilor financiare anuale (bilanț, cont de profit și pierdere) în conformitate cu termenele limită stabilite;
  • Asigurarea unei comunicări eficiente în cadrul echipei și cu alte departamente pentru îndeplinirea obiectivelor comune;
  • Preluarea sarcinilor suplimentare sau solicitărilor ad-hoc care pot apărea în timpul activității.

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:

  • Studii superioare finalizate în domeniul economic sau contabilitate;
  • Experiență profesională de minimum 3 ani în domeniul contabilității;
  • Cunoștințe de limbă franceză la nivel începător-mediu (A2 - B1);
  • Competențe solide în utilizarea unui soft contabil, Excel și alte instrumente conexe;
  • Abilități excelente de organizare, atenție la detalii și gândire analitică;
  • Experiența anterioară în utilizarea SAP constituie un avantaj.

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă oferite lunar;
  • Formare inițială și suport continuu pe perioada integrării;
  • Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • O zi liberă suplimentară în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
  • Posibilitatea de a activa într-o companie internațională, prezentă în 9 țări;
  • Participarea la diverse activități, concursuri și evenimente organizate de departamentul HR.

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено