
13 мая 2025
Șef Direcție Secretariat Corporativ
Suntem în căutarea unui lider organizat, proactiv și orientat spre excelență pentru rolul de Șef Direcție Secretariat Corporativ
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
- Convocarea şedinţelor Consiliului Băncii, informarea membrilor Consiliului Băncii şi persoanele invitate despre şedinţele planificate;
- Elaborarea proiectelor planului şedinţelor şi a ordinii de zi a şedinţei Consiliului Băncii;
- Asistarea şedinţelor Consiliului și perfectarea proceselor –verbale, ținerea registrului proceselor-verbale ale şedinţelor Consiliului Băncii;
- Evidenţa transmiterii şi recepţionării materialelor pentru şedinţele Consiliului Băncii, prelucrarea, coordonarea, aprobarea documentelor şi informaţiilor destinate Consiliului Băncii;
- Informarea Direcţiei Secretariat Corporativ despre deciziile Consiliului Băncii adoptate, care urmează să fie transmise spre informare şi executate subunităţilor Băncii, precum și monitorizarea executării deciziilor Consiliului Bănci;
- Elaborarea planului ședințelor Comitetului de Conducere al Băncii și monitorizarea executarării de către subunitățile băncii a hotărârilor Comitetului de Conducere;
- Organizarea și planificarea eficientă a activității Direcției Secretariat Corporativ;
- Monitorizarea procesului de primire, înregistrare şi prelucrare a corespondenței de intrare, inclusiv și a celei interne. Distribuirea operativă a acesteia către executori;
- Organizarea procesului de înregistrare şi expediere a documentelor de ieșire;
- Conlucrarea eficientă cu organizațiile poștale și de expediție privind recepționarea/expedierea corespondenței, ș.a.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
- Studii superioare finalizate în domeniul juridic sau economic;
- Experiență profesională relevantă în domeniul juridic, economic sau administrativ;
- Cunoștințe solide despre cadrul de reglementare bancar, normele și cerințele autorităților de supraveghere (ex: Banca Națională a Moldovei);
- Cunoștințe în guvernanță corporativă și legislație comercială.
- Experiență solidă în redactarea, structurarea și revizuirea documentelor oficiale, inclusiv a proceselor-verbale ale ședințelor, hotărârilor, deciziilor și corespondenței interne/externe, cu accent pe claritate, coerență și conformitate legală;
- Atenție sporită la detalii și rigoare în analiza documentației oficiale, pentru identificarea și corectarea erorilor sau neconcordanțelor, asigurând calitatea și acuratețea actelor transmise spre aprobare sau arhivare;
- Capacitatea de a gestiona eficient mai multe sarcini simultan și de a respecta termenele limită;
- Abilități excelente de comunicare și colaborare cu membrii Consiliului, Comitetul Executiv și alte părți interesate;
- Aptitudinea de a structura informațiile complexe într-un mod clar, concis și relevant pentru luarea deciziilor;
- Disponibilitate pentru adaptare rapidă la schimbările organizaționale și la solicitările conducerii;
- Respectarea standardelor înalte de etică profesională, integritate și discreție;
- Abilitatea de a lucra cu informații sensibile și confidențiale, în conformitate cu normele de guvernanță corporativă și politicile interne ale băncii.
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză – nivel mediu spre avansat.
În echipa maib vei beneficia de:
- Un mediu de lucru profesionist și inovator, care setează tendințe în domeniul bancar și nu numai, alături de oameni inspiraționali ce lucrează într-un ritm agil;
- Un birou modern, situat central, dotat cu zonă de cafea, spații de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă și multe altele;
- Tichete de masă;
- Condiții preferențiale la credite ipotecare și alte servicii bancare;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Flexibilitatea de a lucra în regim hibrid;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, precum și activități de team building;
- O gamă de reduceri oferite de partenerii maib.
Dacă ești interesat(ă) de această oportunitate, te invităm cu drag să ne trimiți aplicația sau CV-ul la adresa: resurseumane@maib.md
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu. În funcție de circumstanțe, CV-ul tău ar putea fi luat în considerare și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interesul acordat! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să lucrăm împreună în echipa maib!
E-mail:
resurseumane@maib.md