
Operator suport clienţi (Call Centru)
Intelectsoft
4 августа 2025
Кишинев, Буюканы
Можно без опыта
8 000 – 20 000 леев
Полный день
Любое образование
На территории работодателя
Angajăm:
Operator suport clienţi (Call Centru)
Responsabilitățile postului:
- recepționarea și repartizarea comenzilor utilizând sistemul Service Desk;
- oferirea de suport tehnic și consultații clienților;
- verificarea modului de funcționare a calculatoarelor personale și a softurilor, instalarea și configurarea echipamentului comercial;
- soluționarea problemelor tehnice semnalate de clienți în procesul de utilizare a complexului de programe;
- participarea la testarea noilor funcționalități;
- pregătirea și elaborarea setului de documente pentru utilizatori și crearea sistemului informațional corporativ.
Cerințe:
- cunoștințe de utilizare a programelor din pachetul MS Office;
- cunoașterea limbii române și ruse la nivel conversațional (obligatoriu), necesară pentru comunicarea eficientă cu clienții;
- abilități de analiză și localizare a problemelor la diferite nivele, capacitatea de identificare a soluțiilor alternative, competențe în lucrul cu documentația tehnică;
- calități personale: responsabilitate, sociabilitate, amabilitate, rezistență la stres.
Oferim:
- oportunități pentru dezvoltare profesională și avansare în carieră;
- posibilitatea de a face parte dintr-o echipă unită;
- program de lucru full time;
- angajare după promovarea cu succes a perioadei de probă de până la 2 luni;
- salariul mărimea căruia va fi stabilită în funcție de rezultatele interviului susținut.
Program: De luni până vineri, de la 9.00 până la 18.00 (cu pauză de masă de o oră).
Telefon: 022835312
E-mail: info@edi.md
Ещё вакансии компании
Intelectsoft
Кишинев
Intelectsoft
Кишинев
Intelectsoft
Кишинев
Intelectsoft
Кишинев
Intelectsoft
Кишинев
Intelectsoft
Кишинев
Ещё вакансии компании
Intelectsoft
Кишинев
Intelectsoft
Кишинев
Intelectsoft
Кишинев
Intelectsoft
Кишинев
Intelectsoft
Кишинев
Intelectsoft
Кишинев
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.