Operator de suport pentru clienți
Paynet Services

28 сентября 2024

Operator de suport pentru clienți

DESPRE COMPANIE:

Paynet este o companie Fintech cu o vastă experiență în proiecte B2B și B2C, axate pe procesarea plăților electronice, gestionarea programelor de loialitate a clienților și furnizarea de soluții pentru plăți online. Ne distingem prin pasiunea și cunoștințele noastre solide în domeniu, oferind servicii de încredere și inovatoare în industria financiară.
Valorile noastre fundamentale: inovația, calitatea și satisfacția clienților. Suntem dedicați să oferim cele mai bune soluții și servicii, fiind în permanență în căutarea modalităților de dezvoltare și a fi în pas cu noile tendințe și tehnologii din industrie.

ATRIBUȚIILE FUNCȚIEI:

  • Consultarea prin apel telefonic agenților econimici și clienților;
  • Prezentarea rapoartelor cerute zilnic și lunar;
  • Recepționarea poștei electronice, analiza corespondenței și expedierea raspunsurilor clienților;
  • Efectuarea anulării plăților și analiza acestora după caz;
  • Verificare erorilor zilnice apărute în sistem și soluționarea acestora;
  • Evidența PosTerminalelor și oferirea suportului necesar agenților economici care le dețin;
  • Acordarea suportului informaţional şi consultativ agenților economici și clienților www.paynet.md.

CERINTE FAȚĂ DE CANDIDAT:

  • Utilizator sigur al PC-ului, MS Excel;
  • Sîrguință, capacitate de a învăța, orientare spre rezultat;
  • Capacitatea de a lucra în echipă, de a menține un dialog constructiv și capacitatea de convingere;
  • Capacitatea de a comunica liber în limbile română, rusă și engleză;
  • 1 an experiență în domeniu reprezintă un avantaj;
  • Capacitate de lucru în condiții de stres;
  • Cunoștințe în domeniul IT reprezintă un avantaj.

CONDITII DE MUNCĂ:

  • Participarea la proiecte interesante și de amploare;
  • Salariu competitiv, plătit la timp, cu revizuire anuală;
  • Mediu de lucru confortabil, cu un excelent echilibru între viața profesională și personală;
  • Oportunități de dezvoltare personală și profesională, inclusiv cursuri suplimentare;
  • Salariu complet și pachet social conform Codului Muncii din R. Moldova;
  • Cursuri gratuite de limba engleză;
  • Evenimente de teambuilding, activități de echipă captivante, cadouri corporative pentru sărbători și bonusuri pentru evenimente importante (de exemplu, ziua de naștere, nașterea copiilor, etc.);
  • Sarcini complexe și interesante care îți dezvoltă abilitățile;
  • Program de lucru stabil (luni - vineri, 09:00-18:00) cu pauza de masă o oră;
  • Birou confortabil, situat la câțiva pași de parcul Valea Trandafirilor, la adresa: Decebal, 6 (Botanica);
  • Cafea, fructe și snack-uri în birou pentru a menține energia și buna dispoziție.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr.office@paynet.md, indicând subiectul ”Operator de suport pentru clienți”.

E-mail:
hr.office@paynet.md
+37379660275

Другие вакансии этой компании

QA Manual

28 сентября 2024

Promoteri

28 сентября 2024
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть