28 сентября 2024
Operator de suport pentru clienți
DESPRE COMPANIE:
Paynet este o companie Fintech cu o vastă experiență în proiecte B2B și B2C, axate pe procesarea plăților electronice, gestionarea programelor de loialitate a clienților și furnizarea de soluții pentru plăți online. Ne distingem prin pasiunea și cunoștințele noastre solide în domeniu, oferind servicii de încredere și inovatoare în industria financiară.
Valorile noastre fundamentale: inovația, calitatea și satisfacția clienților. Suntem dedicați să oferim cele mai bune soluții și servicii, fiind în permanență în căutarea modalităților de dezvoltare și a fi în pas cu noile tendințe și tehnologii din industrie.
ATRIBUȚIILE FUNCȚIEI:
- Consultarea prin apel telefonic agenților econimici și clienților;
- Prezentarea rapoartelor cerute zilnic și lunar;
- Recepționarea poștei electronice, analiza corespondenței și expedierea raspunsurilor clienților;
- Efectuarea anulării plăților și analiza acestora după caz;
- Verificare erorilor zilnice apărute în sistem și soluționarea acestora;
- Evidența PosTerminalelor și oferirea suportului necesar agenților economici care le dețin;
- Acordarea suportului informaţional şi consultativ agenților economici și clienților www.paynet.md.
CERINTE FAȚĂ DE CANDIDAT:
- Utilizator sigur al PC-ului, MS Excel;
- Sîrguință, capacitate de a învăța, orientare spre rezultat;
- Capacitatea de a lucra în echipă, de a menține un dialog constructiv și capacitatea de convingere;
- Capacitatea de a comunica liber în limbile română, rusă și engleză;
- 1 an experiență în domeniu reprezintă un avantaj;
- Capacitate de lucru în condiții de stres;
- Cunoștințe în domeniul IT reprezintă un avantaj.
CONDITII DE MUNCĂ:
- Participarea la proiecte interesante și de amploare;
- Salariu competitiv, plătit la timp, cu revizuire anuală;
- Mediu de lucru confortabil, cu un excelent echilibru între viața profesională și personală;
- Oportunități de dezvoltare personală și profesională, inclusiv cursuri suplimentare;
- Salariu complet și pachet social conform Codului Muncii din R. Moldova;
- Cursuri gratuite de limba engleză;
- Evenimente de teambuilding, activități de echipă captivante, cadouri corporative pentru sărbători și bonusuri pentru evenimente importante (de exemplu, ziua de naștere, nașterea copiilor, etc.);
- Sarcini complexe și interesante care îți dezvoltă abilitățile;
- Program de lucru stabil (luni - vineri, 09:00-18:00) cu pauza de masă o oră;
- Birou confortabil, situat la câțiva pași de parcul Valea Trandafirilor, la adresa: Decebal, 6 (Botanica);
- Cafea, fructe și snack-uri în birou pentru a menține energia și buna dispoziție.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr.office@paynet.md, indicând subiectul ”Operator de suport pentru clienți”.
E-mail:
hr.office@paynet.md
+37379660275
Другие вакансии этой компании
Твое резюме успешно отправлено 🥳