Office Manager (secretar(ă)-recepție)

ASTERRA GRUP angajează:

Office Manager (secretar(ă)-recepție)

Responsabilitati:

  • asigură păstrarea registrului unic de intrări/ieșiri al companiei;
  • asigura activitatea de informații generale pentru public;
  • stabilește necesarul de consumabile pentru personalul oficiului administrativ și comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) în oficiul administrativ și asigură distribuirea acestora către solicitanți;
  • duce la îndeplinire orice sarcină trasată de directorii de departamente sau directorul general;
  • preluarea corespondenței sosită pe adresa oficiului administrativ- (plicuri, faxuri, oferte etc);
  • preluarea apelurilor telefonice și direcționarea lor în funcție de cererea interlocutorului;
  • primește persoanele din afară și le îndrumă spre departamentele competente sau sala de întâlniri (ședințe);
  • păstrarea în ordine a tuturor documentelor şi corespondenţei specifice;

Persoanele interesate vor expedia CV-ul insotit de poza recenta, la adresa de e-mail: office@asterra.md; precum si sa indice mărimea salariului.

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть