Manager de produs clienți small business
Banca Comercială „EXIMBANK”, parte a Grupului Internațional Intesa Sanpaolo, angajează:
Manager de produs clienți small business
Responsabilități:
- Elaborează, dezvoltă și gestionează oferta de produse a Băncii raportată la necesitățile clienților, resursele Băncii şi oportunitățile pe piață;
- Efectuează analiza pieței și a evoluției produselor (ofertelor) sau serviciilor înaintând propuneri de modificare, a produselor și serviciilor destinate persoanelor juridice către superiorul ierarhic;
- Asigură implementarea deciziilor Comitetelor Băncii privind produsele și serviciile destinate persoanelor juridice;
- Monitorizează performanțele produselor și serviciilor destinate persoanelor juridice și prezintă rezultatele statisticilor către superiorul ierarhic;
- Elaborează și revizuiește reglementările interne, cerințele de business privind produsele/serviciile și elaborează modelul de broșuri, contract și altă documentație pentru clienți;
- Inițiază dezvoltările IT în scopul implementării deciziilor de creare, actualizare sau încetare a produselor sau serviciilor, elaborează cerințe de business și participă la testele de acceptare a utilizatorilor;
- Asigură suport rețelei comerciale a Băncii sau altor Subdiviziuni ale Oficiului Central și menține relații de colaborare cu acestea privind implementarea strategiilor, realizarea obiectivelor și buna funcționare a produselor și serviciilor bancare din sfera afacerilor mici, precum și în promovarea lor conform regulilor definite de Grupul ISP și legislația locală;
- Elaborează rapoarte periodice şi la solicitare aferente ariei gestionate.
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Experiență profesională de cel puțin 2 ani în domeniul creditării persoanelor juridice;
- Cunoașterea legislației naționale în domeniul creditării persoanelor juridice din segmentul small business;
- Abilități de analiza financiară a dosarelor de credit destinate persoanelor juridice din segmentul small business;
- Utilizator independent al aplicațiilor Excel, Power Point;
- Cunoașterea fluentă a limbii române, ruse, iar engleza la nivel intermediar;
- Aptitudini pentru analiza evoluției pieței produselor (ofertelor) sau serviciilor;
- Abilitatea de analiză, planificare, task management;
- Capacități și cunoștințe în a iniția dezvoltări IT în scopul implementării deciziilor de creare, actualizare sau încetare a produselor sau serviciilor, elaborarea cerințelor de business, testarea acceptării de către utilizator.
Beneficiile oferite de către bancă:
- Salariu competitiv şi tichete de masă;
- Bonus de performanță în dependență de rezultatele obținute;
- Condiții preferențiale la achiziționarea produselor şi serviciilor băncii;
- Program internațional de asistență medicală la survenirea unor boli grave;
- Program de muncă hibrid;
- Formări și team building-uri;
- Teren de fotbal/volei la dispoziția angajaților;
- Diversitate în activități, posibilitatea obținerii unei experiențe internaționale;
- Oportunități de dezvoltare profesională și perspective de creștere în carieră.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
E-mail: recrutare@eximbank.com
Другие вакансии этой компании
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳