Manager de calitate call centru

Manager de calitate call centru

Edusmart și Academia Națională de Șah din Moldova este unul din cele mai mari Centre educaționale tehnologice din regiune.

Noi dezvoltăm interesul copiilor la studii, îi ajutăm să-și valorifice potențialul cognitiv și intelectual și să obțină succes in carieră și în viață!
Suntem în căutarea unui manager de calitate Call Centru.

CE OFERIM NOI:
  • Remunerare pe măsură;
  • Angajare oficială;
  • Concediu anual 28 zile;
TE AȘTEPTĂM ÎN ECHIPA NOASTRĂ:;
  • Dacă ai capacități de învățare, organizare, atenție,
  • Deprindere de lucru cu volume mari de informații, utilizator experimentat PC; 
  • Experiență de lucru cu CRM-uri (un avantaj); 
  • Ai o poziție activă de viață și o atitudine pozitivă; 
CE VEI FACE LA NOI: 
  • Audierea convorbirilor telefonice cu depistarea și fixarea erorilor și a încălcărilor procedurilor de lucru de către vânzători.
  • Identificarea zonelor de îmbunătățire și formularea recomandărilor pentru acțiuni corective.
  • Gestionarea și menținerea documentației de control al calității, asigurând ca toate înregistrările și rapoartele necesare să fie exacte și actualizate.
     
Dacă vrei să faci parte din echipa noastre
Sună: 022 802321, sau expediază CV pe E-mail: hr@sah.md
sau înregistrează-te https://button.amocrm.ru/dlxrcl,  și te vom suna noi

E-mail: hr@sah.md
Telefon: 022 802321

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть