Business Operation Support Specialist
ProCredit Bank
13 ноября 2024
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Университет, институт
На территории работодателя
Business Operation Support Specialist
Responsabilități:
- Îndeplinirea calitativă și în termeni oportuni a atribuțiilor sale de serviciu, cât și a sarcinilor încredințate de către Superior/Membrul Comitetului de Conducere a Băncii, în vederea eficientizării activității și realizării intereselor, scopurilor și planului de afaceri al Băncii;
- Menţinerea unei comunicări permanente cu toţi clienţii creditari pentru solicitarea actelor ce țin de procesul de creditare (rapoarte financiare, documente de proprietate si asigurarea pentru bunurile ce urmează a fi gajate, solicitarea altor acte necesare;
- Semnarea contractelor/acordurilor adiționale necesare pentru îndeplinirea deciziilor Comitetului de Credite:
- Semnarea cu clientul a pachetului de documente necesar pentru debursarea creditului;
- Organizarea procesului de înregistrare a gajului în Registrul gajului bunurilor mobile/imobile;
- Monitorizarea prezentării actelor aferente procesului de creditare
- Monitorizarea respectării de către clienţi a prevederilor contractuale şi luarea măsurilor necesare în cazul neîndeplinirii condiţiilor stipulate;
- Monitorizarea transmiterii de către subdiviziuni în Sediul Principal, în termeni prestabiliți, a pachetelor de documente originale, semnate de către clienți;
- Deservirea rapidă şi eficientă a clienţilor business conform principiilor şi valorilor de bază ale Băncii.
Cerințe de calificare:
- Studii superioare, preferabil în economie;
- Abilităţi analitice;
- Abilităţi de comunicare şi negociere;
- Abilităţi de lucru în echipă;
- Persoana deschisă, pozitivă şi tolerantă;
- Abordare proactivă la locul de muncă;
- Simţ dezvoltat al responsabilităţii, atenţiei şi punctualităţii;
- Abilităţi de organizare şi conducere a corespondenţei de afaceri cu clienţii business;
- Abilităţi de soluţionare a situaţiilor de conflict;
- Cunoașterea limbilor română, rusă. Engleza va fi un avantaj.
Beneficii:
- Seminare și Traininguri
- Cursuri de Limba Engleză
- Experiență Internațională
- Academiile ProCredit
- Angajare Oficială din Prima Zi
- Salariu Fix Competitiv
- Control Medical Anual
- Zi de Naștere Liberă și Plătită
- Pachet Social Complet
- Birou Modern și Confortabil
- Lucru de la distanță – 1 zi în săptamână
- Mediu de Lucru Prietenos
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳