Asistent Gestiunea Stocurilor si a Marfurilor
22 декабря 2024
Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.
Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.
Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.
La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.
Asistent Gestiunea Stocurilor si a Marfurilor
Suntem în căutarea unei persoane organizate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre din Chișinău, într-un proiect cu expunere internațională.
Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și dorești să lucrezi într-un mediu profesionist, te invităm să aplici pentru acest rol.
Calitățile și competențele necesare:
- Cunoașterea limbii Franceze (nivel minim B2);
- Cunoștințe solide de Microsoft Office, cu un accent prioritar pe Excel;
- Experiență în utilizarea SAP va reprezenta un avantaj;
- Spirit analitic și atenție la detalii: capacitatea de-a interpreta corect datele și de-a asigura corectitudinea informațiilor;
- Abilități excelente de organizare: capacitatea de-a gestiona diferite sarcini și de-a menține ordinea în procesele de lucru.
Responsabilitățile tale vor include:
- Extracția și monitorizarea săptămânală a stocurilor, inclusiv gestionarea eficientă a stocurilor și a mărfurilor destinate magazinelor;
- Furnizarea asistenței necesare, prin transmiterea informațiilor relevante despre stocuri către departamentele implicate, pentru a facilita aprovizionarea magazinelor;
- Înregistrarea și analiza dosarelor de produs, prin colaborarea cu departamentele implicate și personalul din depozite, pentru a asigura acuratețea și actualizarea datelor;
- Verificarea și gestionarea inventarului de produse, pentru a menține standardele de stocare.
Și pentru că apreciem implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Tichete de masă;
- Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
- O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
- Oportunitatea de- a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
E-mail: cbusila@veoworldwide.ro