Specialist relaţii clienţi urgent !
ol
№5156507, 27 июня 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Незак. высшее
Опыт работы:
До 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Specialist relaţii clienţi URGENT !
Responsabilităţi:
• desfăşurare activităţi de suport în relaţiile cu clienţii: gestionare apeluri telefonice, e-mail-uri, corespondenţă, gestionare reclamaţii, sugestii şi solicitări speciale venite din partea clienţilor, întroducerea şi gestionarea bazei de date a clienţilor;
• desfăşurare activităţi de monitorizare a clienţilor: evidenţă contracte, facturi, alte documente;
• desfasurare activităţi privind campaniile de informare a clienţilor;
• întocmire şi predare periodică a rapoartelor privind activitatea desfăşurată.
Cerinţe față de candidat:
• studii superioare
• cunoştinţe de contabilitate primară;
• orientare către client;
• abilităţi analitice;
• abilităţi de comunicare şi de soluţionare a conflictelor;
• spirit organizatoric, atitudine pozitivă şi initiativă;
• deprinderi bune de utilizare calculator (MS Office);
• posedarea perfectă a limbilor romana şi rusă; cunoaşterea limbii engleze constituie avantaj.
Companie ofera:
• incadrarea in munca conform legislatiei in vigoare cu pachetul social complet;
• saptamina lucratoare: luni-vineri, program de lucru: 9-18;
Persoanele interesate pot expedia CV-l la adresa: hr@bemol.md sau pot apela la tel. 079702094
Toate persoanele selectate vor fi contactate.
Responsabilităţi:
• desfăşurare activităţi de suport în relaţiile cu clienţii: gestionare apeluri telefonice, e-mail-uri, corespondenţă, gestionare reclamaţii, sugestii şi solicitări speciale venite din partea clienţilor, întroducerea şi gestionarea bazei de date a clienţilor;
• desfăşurare activităţi de monitorizare a clienţilor: evidenţă contracte, facturi, alte documente;
• desfasurare activităţi privind campaniile de informare a clienţilor;
• întocmire şi predare periodică a rapoartelor privind activitatea desfăşurată.
Cerinţe față de candidat:
• studii superioare
• cunoştinţe de contabilitate primară;
• orientare către client;
• abilităţi analitice;
• abilităţi de comunicare şi de soluţionare a conflictelor;
• spirit organizatoric, atitudine pozitivă şi initiativă;
• deprinderi bune de utilizare calculator (MS Office);
• posedarea perfectă a limbilor romana şi rusă; cunoaşterea limbii engleze constituie avantaj.
Companie ofera:
• incadrarea in munca conform legislatiei in vigoare cu pachetul social complet;
• saptamina lucratoare: luni-vineri, program de lucru: 9-18;
Persoanele interesate pot expedia CV-l la adresa: hr@bemol.md sau pot apela la tel. 079702094
Toate persoanele selectate vor fi contactate.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳