Specialist operator (contabil operator)
Paynet Services
№14871913, 22 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
DESPRE COMPANIE:
Paynet este o companie Fintech cu o vastă experiență în proiecte B2B și B2C, axate pe procesarea plăților electronice, gestionarea programelor de loialitate a clienților și furnizarea de soluții pentru plăți online. Ne distingem prin pasiunea și cunoștințele noastre solide în domeniu, oferind servicii de încredere și inovatoare în industria financiară.
Valorile noastre fundamentale: inovația, calitatea și satisfacția clienților. Suntem dedicați să oferim cele mai bune soluții și servicii, fiind în permanență în căutarea modalităților de dezvoltare și a fi în pas cu noile tendințe și tehnologii din industrie.
Responsabilități:
Asigurarea respectării legislației RM în domeniul serviciilor de plată, fiscal si a Codului de executare al RM;
Elaborarea și actualizarea cadrului normativ intern în domeniul de activitate;
Gestionarea conturilor clientilor;
Evidența documentelor executorii;
Administrarea eficientă a solicitărilor executorilor judecătorești în conformitate cu legislația în vigoare.
Cerințe:
Cunoașterea prevederilor legislației în domeniul fiscal și a Codului de executare al RM;
Cunoașterea PC la nivel de utilizator (Word, Excel, Internet, PowerPoint, etc.);
Studii superioare economice sau juridice – va constitui un avantaj;
Cunoașterea limbii române;
Experiența de activitate în sistemul financiar-bancar – va constitui un avantaj.
Abilităţi:
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
Capacitate de analiză și sintetizare a informaților;
Abilități de lucru individual și în echipă;
Comunicabilitate, flexibilitate, responsabilitate, bună capacitate de organizare;
Orientare spre procese și rezultat.
Oferim:
Participarea la proiecte interesante și de amploare;
Salariu competitiv, plătit la timp, cu revizuire anuală;
Mediu de lucru confortabil, cu un excelent echilibru între viața profesională și personală;
Oportunități de dezvoltare personală și profesională, inclusiv cursuri suplimentare;
Salariu complet și pachet social conform Codului Muncii din R. Moldova;
Cursuri gratuite de limba engleză;
Evenimente de teambuilding, activități de echipă captivante, cadouri corporative pentru sărbători și bonusuri pentru evenimente importante (de exemplu, ziua de naștere, nașterea copiilor, etc.);
Sarcini complexe și interesante care îți dezvoltă abilitățile;
Program de lucru stabil (luni - vineri, 09:00-18:00) cu pauza de masă o oră;
Birou confortabil, situat la câțiva pași de parcul Valea Trandafirilor, la adresa: Decebal, 6 (Botanica);
Cafea, fructe și snack-uri în birou pentru a menține energia și buna dispoziție.
Expediază CV-ul indicând postul solicitat: hr.office@paynet.md.
Informații suplimentare la tel.: +37379660275. E-mail:
hr.office@paynet.md
+37379660275
Paynet este o companie Fintech cu o vastă experiență în proiecte B2B și B2C, axate pe procesarea plăților electronice, gestionarea programelor de loialitate a clienților și furnizarea de soluții pentru plăți online. Ne distingem prin pasiunea și cunoștințele noastre solide în domeniu, oferind servicii de încredere și inovatoare în industria financiară.
Valorile noastre fundamentale: inovația, calitatea și satisfacția clienților. Suntem dedicați să oferim cele mai bune soluții și servicii, fiind în permanență în căutarea modalităților de dezvoltare și a fi în pas cu noile tendințe și tehnologii din industrie.
Responsabilități:
Asigurarea respectării legislației RM în domeniul serviciilor de plată, fiscal si a Codului de executare al RM;
Elaborarea și actualizarea cadrului normativ intern în domeniul de activitate;
Gestionarea conturilor clientilor;
Evidența documentelor executorii;
Administrarea eficientă a solicitărilor executorilor judecătorești în conformitate cu legislația în vigoare.
Cerințe:
Cunoașterea prevederilor legislației în domeniul fiscal și a Codului de executare al RM;
Cunoașterea PC la nivel de utilizator (Word, Excel, Internet, PowerPoint, etc.);
Studii superioare economice sau juridice – va constitui un avantaj;
Cunoașterea limbii române;
Experiența de activitate în sistemul financiar-bancar – va constitui un avantaj.
Abilităţi:
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
Capacitate de analiză și sintetizare a informaților;
Abilități de lucru individual și în echipă;
Comunicabilitate, flexibilitate, responsabilitate, bună capacitate de organizare;
Orientare spre procese și rezultat.
Oferim:
Participarea la proiecte interesante și de amploare;
Salariu competitiv, plătit la timp, cu revizuire anuală;
Mediu de lucru confortabil, cu un excelent echilibru între viața profesională și personală;
Oportunități de dezvoltare personală și profesională, inclusiv cursuri suplimentare;
Salariu complet și pachet social conform Codului Muncii din R. Moldova;
Cursuri gratuite de limba engleză;
Evenimente de teambuilding, activități de echipă captivante, cadouri corporative pentru sărbători și bonusuri pentru evenimente importante (de exemplu, ziua de naștere, nașterea copiilor, etc.);
Sarcini complexe și interesante care îți dezvoltă abilitățile;
Program de lucru stabil (luni - vineri, 09:00-18:00) cu pauza de masă o oră;
Birou confortabil, situat la câțiva pași de parcul Valea Trandafirilor, la adresa: Decebal, 6 (Botanica);
Cafea, fructe și snack-uri în birou pentru a menține energia și buna dispoziție.
Expediază CV-ul indicând postul solicitat: hr.office@paynet.md.
Informații suplimentare la tel.: +37379660275. E-mail:
hr.office@paynet.md
+37379660275
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳