Secretar(ă)
SA Furnizarea Energiei Electrice Nord
№5162452, 7 июня 2017
Город:
Бельцы
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
SA “Furnizarea Energiei Electrice Nord” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante - secretară cu contract de muncă pe termen nedeterminat .
Sarcinile și responsabilitățile postului:
- Secretara îndeplineşte sarcini tehnice legate de asigurarea şi deservirea muncii Directorului general al întreprinderii, inclusiv prin intermediul computerului.
- Tratarea informaţiilor: primirea, stocarea, reorientarea şi difuzarea acestora, în mod cât mai operativ.
- Asistarea conducerii societății şi colaborarea cu aceasta.
- Asigurarea legăturii administrative a unităţii cu exteriorul.
- Documentarea: clasificarea materialelor, arhivarea, fişarea, evidenţa acestora.
- Recepționarea zilnică a corespondenţei.
- Transmiterea zilnică a corespondenţei prin intermediul poștei, poștei electronice, faxului.
- Evidența documentelor de intrare şi ieşire prin intermediul registrelor.
- Organizarea primirii vizitatorilor.
- Evidența audiențelor la Directorul general și Directorul comercial
Cerințe față de candidat:
- studii superioare sau medii de specialitate;
- cunoașterea avansată a calculatorului;
- cunoașterea limbii de stat și ruse;
- responsabilitate, punctualitate, dorință de a se dezvolta profesional.
Oferim:
- angajare oficială cu pachet social deplin;
- salariu motivant, achitat la timp;
- regim de muncă: 5 zile - 8 ore pe zi; 2 zile de odihnă (sămbătă, duminică).
Cei interesați pot expedia CV-ul pînă la 25.06.2017 pe adresa: adelina.baraboi@fee-nord.md, cu indicarea funcției pentru care se optează.
Informații la tel.: 062163442
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Sarcinile și responsabilitățile postului:
- Secretara îndeplineşte sarcini tehnice legate de asigurarea şi deservirea muncii Directorului general al întreprinderii, inclusiv prin intermediul computerului.
- Tratarea informaţiilor: primirea, stocarea, reorientarea şi difuzarea acestora, în mod cât mai operativ.
- Asistarea conducerii societății şi colaborarea cu aceasta.
- Asigurarea legăturii administrative a unităţii cu exteriorul.
- Documentarea: clasificarea materialelor, arhivarea, fişarea, evidenţa acestora.
- Recepționarea zilnică a corespondenţei.
- Transmiterea zilnică a corespondenţei prin intermediul poștei, poștei electronice, faxului.
- Evidența documentelor de intrare şi ieşire prin intermediul registrelor.
- Organizarea primirii vizitatorilor.
- Evidența audiențelor la Directorul general și Directorul comercial
Cerințe față de candidat:
- studii superioare sau medii de specialitate;
- cunoașterea avansată a calculatorului;
- cunoașterea limbii de stat și ruse;
- responsabilitate, punctualitate, dorință de a se dezvolta profesional.
Oferim:
- angajare oficială cu pachet social deplin;
- salariu motivant, achitat la timp;
- regim de muncă: 5 zile - 8 ore pe zi; 2 zile de odihnă (sămbătă, duminică).
Cei interesați pot expedia CV-ul pînă la 25.06.2017 pe adresa: adelina.baraboi@fee-nord.md, cu indicarea funcției pentru care se optează.
Informații la tel.: 062163442
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Телефон:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳