Secretar(a) - traducatoare/traducator in Chisinau
OCIDE CONSTRUCCION S.A.
№5416156, 10 августа 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Среднее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Aptitudini necesare:
• Nivel avansat de limba spaniola si limba engleza (vorbit si scris);
• Experienta in realizarea de traduceri in cadrul intalnirilor de afaceri din/in limbile spaniola si engleza;
• Experienta in traducerea de documente din/in spaniola si engleza;
• Experienta de cel putin 2 ani intr-o functie similara - respectiv activitati de secretariat, traducere si interpretariat si activitati de protocol;
• Cunostinte primare/medii de contabilitate (operare facturi, costuri, preturi, cu/fara TVA)
• Abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii;
• Persoana cu aptitudini pentru munca de birou (atentie la detalii, gestionare alternativa a diverselor activitati/proiecte, etc.)
• Domiciliul in Municipiul Chisinau.
Responsabilitati:
• Realizeaza traduceri ale diverselor documente din/in romana - spaniola - engleza;
• Ofera suport si traducere simultana din limba engleza in limba spaniola si retroversiune in cadru intalnirilor cu clientii/furnizori;
• Ofera suport Project Managerului;
• Realizeaza toate activitatile de secretariat si protocol (e-mail, fax, telefon, inregistrare si arhivare documente, asistenta in cadrul intalnirilor de afaceri etc.)
• Utilizarea avansata a calculatorului (in special Microsoft Office)
• Realizeaza contabilitatea primara pentru proiectele aflate in desfasurare (contabilizare facturi etc.)
• Realizeaza si tine evidenta instrumentelor de plata emise de catre furnizori; Primeste si tine evidenta instrumentelor de plata primite de la clienti;
• Elaboreaza chitante, note interne de receptie;
• Elaboreaza diverse rapoarte lunare/periodice.
Beneficii:
• salariu atractiv, posibilitate de avansare in cadrul unei companii multinationate, mediu de lucru dinamic.
• Nivel avansat de limba spaniola si limba engleza (vorbit si scris);
• Experienta in realizarea de traduceri in cadrul intalnirilor de afaceri din/in limbile spaniola si engleza;
• Experienta in traducerea de documente din/in spaniola si engleza;
• Experienta de cel putin 2 ani intr-o functie similara - respectiv activitati de secretariat, traducere si interpretariat si activitati de protocol;
• Cunostinte primare/medii de contabilitate (operare facturi, costuri, preturi, cu/fara TVA)
• Abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii;
• Persoana cu aptitudini pentru munca de birou (atentie la detalii, gestionare alternativa a diverselor activitati/proiecte, etc.)
• Domiciliul in Municipiul Chisinau.
Responsabilitati:
• Realizeaza traduceri ale diverselor documente din/in romana - spaniola - engleza;
• Ofera suport si traducere simultana din limba engleza in limba spaniola si retroversiune in cadru intalnirilor cu clientii/furnizori;
• Ofera suport Project Managerului;
• Realizeaza toate activitatile de secretariat si protocol (e-mail, fax, telefon, inregistrare si arhivare documente, asistenta in cadrul intalnirilor de afaceri etc.)
• Utilizarea avansata a calculatorului (in special Microsoft Office)
• Realizeaza contabilitatea primara pentru proiectele aflate in desfasurare (contabilizare facturi etc.)
• Realizeaza si tine evidenta instrumentelor de plata emise de catre furnizori; Primeste si tine evidenta instrumentelor de plata primite de la clienti;
• Elaboreaza chitante, note interne de receptie;
• Elaboreaza diverse rapoarte lunare/periodice.
Beneficii:
• salariu atractiv, posibilitate de avansare in cadrul unei companii multinationate, mediu de lucru dinamic.
Телефон:
Контактное лицо:
Eliza Carpov
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳