Secretar-referent
CRMCB "Armata Salvarii""
№9777284, 26 января 2021
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului; cunostinte in Microsoft Office (Word, Exel, PowerPoint, Publisher);
- capacităţi în domeniul întocmirii, redactării şi perfectării documentelor de serviciu;
- vocabular bogat, spirit de diplomaţie, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversaţiilor;
- abilităţi de lucru cu legislaţia Republicii Moldova, actele normative naţionale şi interne, aplicarea ei în munca de birou;
-abilitatea de a aranja insarcinarile conform importantei si termenului de efectuare/ indeplinire;
- cunoaşterea la perfecţie a limbii române, ruse şi engleze (oral si scris), cunostinte si abilitati in traducere (oral si scris).
Preferabil:
-experienţă de activitate în domeniu ori dorință de a studia;
-Virsta conditatului pina la 45 ani;
- Nivel înalt de responsabilitate;
Responsabilități:
- planificarea agendei de lucru;
- recepţionarea,notarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice;
- recepţionarea şi înregistrarea corespondenţei, perfectarea răspunsurilor;
- traducerea documentelor și interpretare la ședințe, întrevederi;
- gestionarea documentelor, scrisorilor
- intocmirea și pregătirea contractelor cu alte organizații și personal;
- organizarea intalnirilor de afaceri, şedinţelor, perfectarea proceselor verbale;
- gestionarea documentelor administrative;
- executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor.
Garantăm:
-Orar de lucru: de la 8.30 pina la 16.30 ;
-Pauza de masa -30 min;
- angajare oficială, în baza contractului individual de muncă;
- oferirea întregului pachet social;
- salariu atractiv achitat în termen;
- telefonie mobilă corporativă;
-colectiv prietenos;
-cafea, ceai, biscuiti.
- studii superioare;
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului; cunostinte in Microsoft Office (Word, Exel, PowerPoint, Publisher);
- capacităţi în domeniul întocmirii, redactării şi perfectării documentelor de serviciu;
- vocabular bogat, spirit de diplomaţie, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversaţiilor;
- abilităţi de lucru cu legislaţia Republicii Moldova, actele normative naţionale şi interne, aplicarea ei în munca de birou;
-abilitatea de a aranja insarcinarile conform importantei si termenului de efectuare/ indeplinire;
- cunoaşterea la perfecţie a limbii române, ruse şi engleze (oral si scris), cunostinte si abilitati in traducere (oral si scris).
Preferabil:
-experienţă de activitate în domeniu ori dorință de a studia;
-Virsta conditatului pina la 45 ani;
- Nivel înalt de responsabilitate;
Responsabilități:
- planificarea agendei de lucru;
- recepţionarea,notarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice;
- recepţionarea şi înregistrarea corespondenţei, perfectarea răspunsurilor;
- traducerea documentelor și interpretare la ședințe, întrevederi;
- gestionarea documentelor, scrisorilor
- intocmirea și pregătirea contractelor cu alte organizații și personal;
- organizarea intalnirilor de afaceri, şedinţelor, perfectarea proceselor verbale;
- gestionarea documentelor administrative;
- executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor.
Garantăm:
-Orar de lucru: de la 8.30 pina la 16.30 ;
-Pauza de masa -30 min;
- angajare oficială, în baza contractului individual de muncă;
- oferirea întregului pachet social;
- salariu atractiv achitat în termen;
- telefonie mobilă corporativă;
-colectiv prietenos;
-cafea, ceai, biscuiti.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳