Operator cu Limba Spaniolă
GPG Call Center & BPO Solutions
№14861615, 20 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
От 10 000 До 15 000 MDL
График:
Гибкий график
Готовы трудоустроить беженцев
Se oferă:
Salariu de bază atractiv.
Lucru part time și full-time.
Ore de lucru: între 10:00 și 19:00.
Angajare pe termen lung, pachet social complet și posibilitatea de a vă dezvolta pe plan profesional și de a lucra cu clienți internaționali; de a căpăta experiențe noi și de a lucra într-o echipă dinamică.
Responsabilități:
Stabilirea contactelor cu potențialii clienți prin telefon (apelare outbound).
Efectuarea apelurilor telefonice, cu caracter B2B, cu scopul de a califica clienți potențiali (generare de lead-uri + vânzări)
Crearea și dezvoltarea unei relații de încredere cu clienții.
Construirea și menținerea unui sistem de vânzări;
Suport și asistență la toate întrebările din partea clienților.
Introducerea datelor, actualizarea informației în sistemul CRM.
Despre Candidat:
Abilități excelente de comunicare în limba Spaniolă (fluentă scrisă și vorbită)
Cunoștințe în limba Engleză sau Franceza (nivel B2-C1) reprezintă un avantaj;
O primă impresie excelentă și expert la crearea de relații cu clienții.
Experiență în efectuarea apelurilor de vânzare reprezintă un avantaj.
Responsabilitate la cel mai înalt nivel, time-management și abilități de negociere.
Dacă sunteți interesat(-ă) în poziția dată, expediați CV-ul Dvs. la adresa menționată mai jos și candidații selectați vor fi invitați la interviu. Vă așteptăm cu drag!
E-mail: contact@gpg-callcenter.com
Website: http://gpg-callcenter.com
E-mail: contact@gpg-callcenter.com
Website: http://gpg-callcenter.com/
Salariu de bază atractiv.
Lucru part time și full-time.
Ore de lucru: între 10:00 și 19:00.
Angajare pe termen lung, pachet social complet și posibilitatea de a vă dezvolta pe plan profesional și de a lucra cu clienți internaționali; de a căpăta experiențe noi și de a lucra într-o echipă dinamică.
Responsabilități:
Stabilirea contactelor cu potențialii clienți prin telefon (apelare outbound).
Efectuarea apelurilor telefonice, cu caracter B2B, cu scopul de a califica clienți potențiali (generare de lead-uri + vânzări)
Crearea și dezvoltarea unei relații de încredere cu clienții.
Construirea și menținerea unui sistem de vânzări;
Suport și asistență la toate întrebările din partea clienților.
Introducerea datelor, actualizarea informației în sistemul CRM.
Despre Candidat:
Abilități excelente de comunicare în limba Spaniolă (fluentă scrisă și vorbită)
Cunoștințe în limba Engleză sau Franceza (nivel B2-C1) reprezintă un avantaj;
O primă impresie excelentă și expert la crearea de relații cu clienții.
Experiență în efectuarea apelurilor de vânzare reprezintă un avantaj.
Responsabilitate la cel mai înalt nivel, time-management și abilități de negociere.
Dacă sunteți interesat(-ă) în poziția dată, expediați CV-ul Dvs. la adresa menționată mai jos și candidații selectați vor fi invitați la interviu. Vă așteptăm cu drag!
E-mail: contact@gpg-callcenter.com
Website: http://gpg-callcenter.com
E-mail: contact@gpg-callcenter.com
Website: http://gpg-callcenter.com/
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳