Ofițer de vize și imigrare
G Solutions Group d.o.o
№14853336, 22 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
11 600 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Принимаем и людей с инвалидностью
În parteneriat cu partenerul nostru de afaceri, G Solutions Group d.o.o. se angajează să ofere angajaților săi șanse egale de avansare în carieră. Scopul nostru este să menținem o cultură în care credințele și părerile tuturor sunt apreciate și respectate. Credem că, prin promovarea acestui mediu, le permitem angajaților să-și valorifice întregul potențial și toate abilitățile lor, promovând în acest fel transparența și respectul reciproc. Diversitatea și incluziunea fac parte din ADN-ul nostru!
Partenerul nostru este cel mai mare și experimentat expert global în afaceri externe și tehnologie pentru misiunile diplomatice și guvernele din întreaga lume. Scopul principal al acestui rol este acela de a facilita procesul de solicitare a vizelor și de a gestiona operațiunile din centrul nostru.
Program de lucru: 08:00 - 16:00 sau 09:00 - 17:00, de luni până vineri.
Tip de contract: Un an (perioada de probă 6 luni) cu posibilitate de prelungire.
Locația: Biroul din Chișinău
Salariu: 11 600 MDL net
Responsabilităţi cheie:
- Procesarea cererilor de viză și introducerea datelor în conformitate cu procedurile standard de funcționare
- Colectarea și verificarea documentelor și pașapoartelor la centrul de solicitare a vizelor
- Coordonarea predării pașapoartelor între guvern, curieri și solicitanți
- Gestionarea aplicațiilor prin poștă
- Gestionarea întrebărilor clienților personal, prin e-mail și telefon
- Rezolvarea cu succes a reclamațiilor clienților
- Colectarea taxelor și gestionarea numerarului
- Pregătirea rapoartelor privind tranzacțiile zilnice
Așteptăm de la dvs.:
- Cunoașterea fluentă a limbii engleze și a limbii locale
- Utilizarea avansată a MS Office.
- Răbdare și satisfacție în colaborarea cu diverși clienți
- Comunicare profesională cu solicitanții
- Inițiativă pentru îmbunătățirea continuă a activităților
- Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului
- Proactivitate și auto-motivare
Partenerul nostru este cel mai mare și experimentat expert global în afaceri externe și tehnologie pentru misiunile diplomatice și guvernele din întreaga lume. Scopul principal al acestui rol este acela de a facilita procesul de solicitare a vizelor și de a gestiona operațiunile din centrul nostru.
Program de lucru: 08:00 - 16:00 sau 09:00 - 17:00, de luni până vineri.
Tip de contract: Un an (perioada de probă 6 luni) cu posibilitate de prelungire.
Locația: Biroul din Chișinău
Salariu: 11 600 MDL net
Responsabilităţi cheie:
- Procesarea cererilor de viză și introducerea datelor în conformitate cu procedurile standard de funcționare
- Colectarea și verificarea documentelor și pașapoartelor la centrul de solicitare a vizelor
- Coordonarea predării pașapoartelor între guvern, curieri și solicitanți
- Gestionarea aplicațiilor prin poștă
- Gestionarea întrebărilor clienților personal, prin e-mail și telefon
- Rezolvarea cu succes a reclamațiilor clienților
- Colectarea taxelor și gestionarea numerarului
- Pregătirea rapoartelor privind tranzacțiile zilnice
Așteptăm de la dvs.:
- Cunoașterea fluentă a limbii engleze și a limbii locale
- Utilizarea avansată a MS Office.
- Răbdare și satisfacție în colaborarea cu diverși clienți
- Comunicare profesională cu solicitanții
- Inițiativă pentru îmbunătățirea continuă a activităților
- Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului
- Proactivitate și auto-motivare
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳