Ofice manager
Serad Plus
№6936938, 20 ноября 2018
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
До 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania Serad Plus SRL anunta postul vacant de ofice manager!
Cerinţe:
- Studii superioare; ne finiasate;
- Cunoașterea limbilor română si rusă;
- Bune cunoștințe de operare PC; Cunoașterea tehnicii de birou ( copiator, scanner, imprimantă);
- Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare;
- Capacitate de a lucra în echipă;
- Experiența în domeniu constituie un avantaj;
- Viziune creativă.
Responsabilități:
- Coordonarea relațiilor cu clienții (e-mail, corespondență), recepționarea apelurilor telefonice,
- Înregistrarea și transmiterea informației de serviciu angajaților companiei;
- Asigurarea circulației de documente în cadrul companiei;
- Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale.
- Căutărea potențialilor angajați, selectarea lor și intervievarea;
- Evidența dosarelor, a contractelor și altor documente de profil;
- Menținera disciplinei în colectiv conform regulamentului intern, planificarea activităților pentru construirea unui colectiv unit; Instruirea angajaților, menținerea controlului.
Compania oferă:
- Salariu atractiv;
- Pachet social;
- Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa.
Daca sunteti ambitioasa, perseverenta si sunteti gata sa faceti parte din echipa noastra creativa, atunci transmiteți CV-ul cu poza pe adresa: dorina@sanatate.md cu menționarea postului "Office Manager".
Cerinţe:
- Studii superioare; ne finiasate;
- Cunoașterea limbilor română si rusă;
- Bune cunoștințe de operare PC; Cunoașterea tehnicii de birou ( copiator, scanner, imprimantă);
- Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare;
- Capacitate de a lucra în echipă;
- Experiența în domeniu constituie un avantaj;
- Viziune creativă.
Responsabilități:
- Coordonarea relațiilor cu clienții (e-mail, corespondență), recepționarea apelurilor telefonice,
- Înregistrarea și transmiterea informației de serviciu angajaților companiei;
- Asigurarea circulației de documente în cadrul companiei;
- Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale.
- Căutărea potențialilor angajați, selectarea lor și intervievarea;
- Evidența dosarelor, a contractelor și altor documente de profil;
- Menținera disciplinei în colectiv conform regulamentului intern, planificarea activităților pentru construirea unui colectiv unit; Instruirea angajaților, menținerea controlului.
Compania oferă:
- Salariu atractiv;
- Pachet social;
- Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa.
Daca sunteti ambitioasa, perseverenta si sunteti gata sa faceti parte din echipa noastra creativa, atunci transmiteți CV-ul cu poza pe adresa: dorina@sanatate.md cu menționarea postului "Office Manager".
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳