Office manager
Kosdromos Consulting SRL
№7576875, 29 января 2019
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Pina la 2 ani
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Cerinţele postului:
a) Studii: -- superioare, de preferat in domeniul economic si/sau administrarea afacerii, cunoştinţe avansate de operare PC, cunoaşterea limbii engleză.
b) Aptitudini şi abilităţi:- personalitate distinctă, integritate şi credibilitate; prezenţă sigură şi plăcută; punctuala, independentă şi cu spirit de iniţiativă; flexibilitate, lucrează cu plăcere în condiţii şi mediu de lucru dinamice; persoană deschisă, discretă şi cu tact; identificare puternică cu obiectivele societăţii; loialitate faţă de superiori; capacitate de cooperare şi comunicare; bune abilităţi de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă; capacitate de a respecta termene limită; capacitate de multi - tasking;
Principalele sarcini şi responsabilităţi ce revin postului:
- sarcini administrative și de organizare, relaționare cu departamentele companiei, atribuții de secretariat (re-distribuire şi efectuare apeluri, faxuri, corespondență, emailuri), menținerea evidenței documentelor interne și arhivarea electronică a acestora, ținerea evidenței agendei zilnice a Administratorilor;
- pregătirea conţinutului diferitelor evenimente şi şedinţe (căutarea documentelor necesare, pregătirea mapelor pentru întâlniri, etc.)
- asigurarea interfeței cu clienții, furnizorii și partenerii societății, cu structurile externe (administrația publică, bănci, )
- redactarea proceselor-verbale ale şedinţelor sau întâlnirilor la care participă administratorii, sau care sunt de importanţă deosebită pentru conducerea societăţii
- administrează şi completează dosarele şi informaţiile confidenţiale
-
- verificarea documentelor înaintate la semnat din punct de vedere al corectitudinii formale şi de conţinut
- intocmirea, urmarirea, verificarea si plata facturilor catre furnizori conform specificatiilor din contracte
Pe lângă atribuţiile enumerate mai sus, titularul postului este obligat să efectueze şi alte sarcini care corespund calificării sale profesionale şi care ţin în esenţă de postul pe care este angajat, sau care sunt necesare pentru buna funcţionare a activităţii.
a) Studii: -- superioare, de preferat in domeniul economic si/sau administrarea afacerii, cunoştinţe avansate de operare PC, cunoaşterea limbii engleză.
b) Aptitudini şi abilităţi:- personalitate distinctă, integritate şi credibilitate; prezenţă sigură şi plăcută; punctuala, independentă şi cu spirit de iniţiativă; flexibilitate, lucrează cu plăcere în condiţii şi mediu de lucru dinamice; persoană deschisă, discretă şi cu tact; identificare puternică cu obiectivele societăţii; loialitate faţă de superiori; capacitate de cooperare şi comunicare; bune abilităţi de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă; capacitate de a respecta termene limită; capacitate de multi - tasking;
Principalele sarcini şi responsabilităţi ce revin postului:
- sarcini administrative și de organizare, relaționare cu departamentele companiei, atribuții de secretariat (re-distribuire şi efectuare apeluri, faxuri, corespondență, emailuri), menținerea evidenței documentelor interne și arhivarea electronică a acestora, ținerea evidenței agendei zilnice a Administratorilor;
- pregătirea conţinutului diferitelor evenimente şi şedinţe (căutarea documentelor necesare, pregătirea mapelor pentru întâlniri, etc.)
- asigurarea interfeței cu clienții, furnizorii și partenerii societății, cu structurile externe (administrația publică, bănci, )
- redactarea proceselor-verbale ale şedinţelor sau întâlnirilor la care participă administratorii, sau care sunt de importanţă deosebită pentru conducerea societăţii
- administrează şi completează dosarele şi informaţiile confidenţiale
-
- verificarea documentelor înaintate la semnat din punct de vedere al corectitudinii formale şi de conţinut
- intocmirea, urmarirea, verificarea si plata facturilor catre furnizori conform specificatiilor din contracte
Pe lângă atribuţiile enumerate mai sus, titularul postului este obligat să efectueze şi alte sarcini care corespund calificării sale profesionale şi care ţin în esenţă de postul pe care este angajat, sau care sunt necesare pentru buna funcţionare a activităţii.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳