Office manager
"TERRA AVIA" SRL
№7021068, 21 сентября 2018
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Pentru pozitia de Office Manager cautam persoana placuta, cu bune abilitati de comunicare, punctuala, responsabila si energică.
Cerințe față de candidați:
- studii superioare finisate;
- experiență de lucru într-o poziție similară min. 6 luni;
- bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel, E-mail, etc.);
- cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza cu excelente abilitati de comunicare, prezentare si expunere in scris;
- aspect fizic placut si cu disponibilitate la un program flexibil in functie de necesitate;
- calități personale: grad înalt de autoorganizare și confidențialitate, inițiativă, capacități organizatorice, proactivitate, pozitivism, spirit de echipă, responsabilitate.
Responsabilitățile postului:
efectuarea activităţilor de secretariat și cancelarie;
evidenta corespondentei, asigurind transmiterea, recepționarea dupa destinatie a documentelor primite-transmise prin poștă, fax, poștă electronică;
contactarea si preluarea apelurilor telefonice și email-urilor, întîmpinarea și orientarea vizitatorilor;
elaborarea și redactarea scrisorilor oficiale și a documentelor;
administrarea oficiului companiei: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică;
arhivarea si asigurarea circulației documentelor interne.
Conditii de munca:
- program de lucru full-time (9-17 de luni-vineri);
- salariul stabil;
- loc de muncă confortabil;
- colectiv prietenos.
Adresa oficiului: mun.Chisinau,str.Grenoble 259/3
Dacă consideri că faci față cerințelor specificate, expedieză CV-ul (cu poza) la adresa electronică: secretary@terraavia.com, office@terraavia.com
Mulţumim tuturor persoanelor interesate, doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviu.
Cerințe față de candidați:
- studii superioare finisate;
- experiență de lucru într-o poziție similară min. 6 luni;
- bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel, E-mail, etc.);
- cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza cu excelente abilitati de comunicare, prezentare si expunere in scris;
- aspect fizic placut si cu disponibilitate la un program flexibil in functie de necesitate;
- calități personale: grad înalt de autoorganizare și confidențialitate, inițiativă, capacități organizatorice, proactivitate, pozitivism, spirit de echipă, responsabilitate.
Responsabilitățile postului:
efectuarea activităţilor de secretariat și cancelarie;
evidenta corespondentei, asigurind transmiterea, recepționarea dupa destinatie a documentelor primite-transmise prin poștă, fax, poștă electronică;
contactarea si preluarea apelurilor telefonice și email-urilor, întîmpinarea și orientarea vizitatorilor;
elaborarea și redactarea scrisorilor oficiale și a documentelor;
administrarea oficiului companiei: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică;
arhivarea si asigurarea circulației documentelor interne.
Conditii de munca:
- program de lucru full-time (9-17 de luni-vineri);
- salariul stabil;
- loc de muncă confortabil;
- colectiv prietenos.
Adresa oficiului: mun.Chisinau,str.Grenoble 259/3
Dacă consideri că faci față cerințelor specificate, expedieză CV-ul (cu poza) la adresa electronică: secretary@terraavia.com, office@terraavia.com
Mulţumim tuturor persoanelor interesate, doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviu.
Телефон:
Контактное лицо:
Olesea Eșanu
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳