Office manager
ICS Reliable Solutions Distributor SRL
№4673027, 16 января 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania Î.C.S. “Reliable Solutions Distributor” S.R.L. lider pe piața IT (distribuitor și integrator de soluții hardware și software) care oferă servicii în domeniul tehnologiilor informaționale în Republicii Moldova angajează persoană în funcția de:
- OFFICE MANAGER
Responsabilități:
- Cunoasterea structurii organizatorice a companiei; regulamente, proceduri interne ale companiei, functiile si sarcinile subdiviziunilor companiei;
- Responsabil pentru documentația internă și externă (organizarea pregătirii documentelor, informației necesare proiectelor din cadrul companiei, rezolvarea sarcinilor în baza proiectelor implimentate, evidenta corespondenței);
- Evidența actelor companiei - conturi spre plată, acte de verificare si predare primire a lucrărilor, realizare facturi fiscale;
- Efectuarea convorbirilor telefonice, gestionarea apelurilor, transmiterea fax-ului, primirea delegațiilor;
- Rezolvarea sarcinilor interne a companiei ce țin de bună desfășurare a ei;
- Ajutor în realizarea evenimentelor de marketing a companiei;
Cerințe:
- Studii superioare (avantaj: domeniul IT);
- Cunoașterea obligatorie a limbilor română și rusă. Limba engleză – constituie un avantaj;
- Avantaj: Experiență de lucru similară în companii.
- Cunoașterea obligatorie a sistemelor de operare MS Windows, al aplicațiilor precum Office (Word, Excel, PPT, Outlook), Internet, e-mail.
- Abilități de comunicare, rezolvare a incidentelor și organizare a activității în cadrul unei echipe profesioniste;
- Dornic de a învăța continuu și de a crește profesional;
- Avantaj: Permis de conducere, categoria B.
Se oferă:
- Program de lucru full time, pachet salarial atractiv;
- Interacțiune cu marile companii internaționale atât din R. Moldova cât și de peste hotare;
- Training-uri de instruire;
- Posibilitatea de a vă dezvolta și a crește în cadrul unei echipe de profesioniști;
- Posibilitate de creștere profesională și de schimbare într-o altă funcție mai avansată în cadrul companiei;
- Mașină de serviciu pe parcursul zilei de lucru;
Persoanele interesate pot trimite CV-ul până la 20 ianuarie 2017, la adresa: office@rsd.md. Persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Vă mulțumim!
- OFFICE MANAGER
Responsabilități:
- Cunoasterea structurii organizatorice a companiei; regulamente, proceduri interne ale companiei, functiile si sarcinile subdiviziunilor companiei;
- Responsabil pentru documentația internă și externă (organizarea pregătirii documentelor, informației necesare proiectelor din cadrul companiei, rezolvarea sarcinilor în baza proiectelor implimentate, evidenta corespondenței);
- Evidența actelor companiei - conturi spre plată, acte de verificare si predare primire a lucrărilor, realizare facturi fiscale;
- Efectuarea convorbirilor telefonice, gestionarea apelurilor, transmiterea fax-ului, primirea delegațiilor;
- Rezolvarea sarcinilor interne a companiei ce țin de bună desfășurare a ei;
- Ajutor în realizarea evenimentelor de marketing a companiei;
Cerințe:
- Studii superioare (avantaj: domeniul IT);
- Cunoașterea obligatorie a limbilor română și rusă. Limba engleză – constituie un avantaj;
- Avantaj: Experiență de lucru similară în companii.
- Cunoașterea obligatorie a sistemelor de operare MS Windows, al aplicațiilor precum Office (Word, Excel, PPT, Outlook), Internet, e-mail.
- Abilități de comunicare, rezolvare a incidentelor și organizare a activității în cadrul unei echipe profesioniste;
- Dornic de a învăța continuu și de a crește profesional;
- Avantaj: Permis de conducere, categoria B.
Se oferă:
- Program de lucru full time, pachet salarial atractiv;
- Interacțiune cu marile companii internaționale atât din R. Moldova cât și de peste hotare;
- Training-uri de instruire;
- Posibilitatea de a vă dezvolta și a crește în cadrul unei echipe de profesioniști;
- Posibilitate de creștere profesională și de schimbare într-o altă funcție mai avansată în cadrul companiei;
- Mașină de serviciu pe parcursul zilei de lucru;
Persoanele interesate pot trimite CV-ul până la 20 ianuarie 2017, la adresa: office@rsd.md. Persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Vă mulțumim!
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳