Office-Manager
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Responsabilități principale:
preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice, întâmpinarea și orientarea vizitatorilor (clienți, parteneri de afaceri);
elaborarea și redactarea scrisorilor oficiale;
administrarea oficiului companiei: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică, detergenți;
structurarea și organizarea documentației interne a companiei ;
planificarea și organizarea agendei conducătorului companiei;
organizarea deplasărilor conducătorului (rezervare bilete avia, hotele).
Cerințe față de candidați:
experiență de lucru într-o poziție similară min. 6 luni;
abilități de operare la PC: Word, Excel, PowerPoint ;
vorbirea fluentă a limbilor rusă și română; limba engleză cel puțin la nivel intermediar;
rezistență la situații de stres;
calități personale: grad înalt de autoorganizare și confidențialitate, inițiativă, capacități organizatorice, proactivitate, pozitivism, spirit de echipă, responsabilitate.
Vă oferim:
Loc de muncă stabil;
Posibilitatea de creștere profesională;
Echipă tanără și dinamică;
Angajare oficială;
Orar: Luni-Vineri 08.30-17.30;
Locația centrală de birou;
Salariu de bază motivant.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul+Foto cu menționarea poziției pentru care candidează la adresa electronică: hr@prologistic-com.md.
preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice, întâmpinarea și orientarea vizitatorilor (clienți, parteneri de afaceri);
elaborarea și redactarea scrisorilor oficiale;
administrarea oficiului companiei: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică, detergenți;
structurarea și organizarea documentației interne a companiei ;
planificarea și organizarea agendei conducătorului companiei;
organizarea deplasărilor conducătorului (rezervare bilete avia, hotele).
Cerințe față de candidați:
experiență de lucru într-o poziție similară min. 6 luni;
abilități de operare la PC: Word, Excel, PowerPoint ;
vorbirea fluentă a limbilor rusă și română; limba engleză cel puțin la nivel intermediar;
rezistență la situații de stres;
calități personale: grad înalt de autoorganizare și confidențialitate, inițiativă, capacități organizatorice, proactivitate, pozitivism, spirit de echipă, responsabilitate.
Vă oferim:
Loc de muncă stabil;
Posibilitatea de creștere profesională;
Echipă tanără și dinamică;
Angajare oficială;
Orar: Luni-Vineri 08.30-17.30;
Locația centrală de birou;
Salariu de bază motivant.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul+Foto cu menționarea poziției pentru care candidează la adresa electronică: hr@prologistic-com.md.
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳