Office manager
Intelectsoft SRL
№12804802, 25 сентября 2023
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Cine suntem?
Ne-am început activitatea pe piața Republicii Moldova în anul 2008. Iar din anul 2008 și până în momentul actual am ajuns să fim una dintre cele mai mari companii care furnizează soluții software pe piața Republicii Moldova.
Datorită expansiunii afacerii în Moldova căutam: 1 coleg/colegă, în calitate de Office Manager.
Cerințe:
cunostinte bune de operare PC (Word, Excel, e-mail, etc.);
excelente abilitati de comunicare si relationare;
capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;
abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu;
punctualitate si rigurozitate in indeplinirea sarcinilor de serviciu;
atitudine pozitiva si proactiva;
spirit de echipa;
Descrierea activității:
preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;
preluarea corecta si completa a mesajelor/ solicitarilor clientilor
preluarea, gestionarea si inregistrarea corespondentei ( posta /curier, e-mail) si a documentelor interne sau externe;
redactarea diferitelor documente (oferte, contracte, prezentari, etc.)
mentinerea relatiei cu clientii/ colaboratorii companiei;
aprovizionarea cu consumabile pentru birouri si protocol, monitorizarea si verificarea diverselor produse necesare biroului;
asigurarea confidentialitatii si integritatii informatiilor in concordanta cu politica firmei;
Oferim:
oportunități pentru dezvoltare profesională și avansare în carieră;
posibilitatea de a face parte dintr-o echipă unită;
program de lucru full time;
angajare după promovarea cu succes a perioadei de probă de până la 2 luni;
salariul mărimea căruia va fi stabilită în funcție de rezultatele interviului susținut.
Program: săptămîna de lucru de 5 zile, de la 9.00 pînă la 18.00 (cu pauza de masă de o oră).
Candidații interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la dresa electronică: info@edi.md
Ne-am început activitatea pe piața Republicii Moldova în anul 2008. Iar din anul 2008 și până în momentul actual am ajuns să fim una dintre cele mai mari companii care furnizează soluții software pe piața Republicii Moldova.
Datorită expansiunii afacerii în Moldova căutam: 1 coleg/colegă, în calitate de Office Manager.
Cerințe:
cunostinte bune de operare PC (Word, Excel, e-mail, etc.);
excelente abilitati de comunicare si relationare;
capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;
abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu;
punctualitate si rigurozitate in indeplinirea sarcinilor de serviciu;
atitudine pozitiva si proactiva;
spirit de echipa;
Descrierea activității:
preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;
preluarea corecta si completa a mesajelor/ solicitarilor clientilor
preluarea, gestionarea si inregistrarea corespondentei ( posta /curier, e-mail) si a documentelor interne sau externe;
redactarea diferitelor documente (oferte, contracte, prezentari, etc.)
mentinerea relatiei cu clientii/ colaboratorii companiei;
aprovizionarea cu consumabile pentru birouri si protocol, monitorizarea si verificarea diverselor produse necesare biroului;
asigurarea confidentialitatii si integritatii informatiilor in concordanta cu politica firmei;
Oferim:
oportunități pentru dezvoltare profesională și avansare în carieră;
posibilitatea de a face parte dintr-o echipă unită;
program de lucru full time;
angajare după promovarea cu succes a perioadei de probă de până la 2 luni;
salariul mărimea căruia va fi stabilită în funcție de rezultatele interviului susținut.
Program: săptămîna de lucru de 5 zile, de la 9.00 pînă la 18.00 (cu pauza de masă de o oră).
Candidații interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la dresa electronică: info@edi.md
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳