Manager resurse umane
Companie de asigurari "Asterra Grup" SA
№6534854, 25 мая 2018
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Manager resurse umane
Responsabilități:
- selectarea personalului pentru ocuparea pozițiilor la toate nivelele;
- realizarea interviurilor și evaluarea competențelor candidaților;
- organizarea instruirilor și cursurilor de perfecționare pentru angajații din toate subdiviziunile;
- implementarea și gestionarea tuturor proceselor ce țin de administrarea resurselor umane;
- implementarea programelor de stimulare și motivare a personalului;
- elaborarea metodologiei sistemelor de evaluare a personalului;
- elaborarea și desfășurarea activităților destinate dezvoltării culturii corporative și sporirii loialității față de companie în calitate de angajator;
- menținerea sistemului de comunicare internă;
- luarea de măsuri în vederea adaptării noilor angajați și a inițierii lor în activitatea profesională;
- realizarea procesului de circulație a documentelor ce țin de administrarea resurselor umane.
Cerințe față de candidați:
- studii superioare;
- experiență de cel puțin 2 ani într-o poziție similară;
- instruirile suplimentare (cursuri, traininguri, certificări) constituie un avantaj substanțial;
- cunoașterea legislației muncii a RM;
- cunoștințe avansate de utilizare a MS Office (Excel, Word, Outlook, Power Point);
- cunoașterea limbilor română și rusă.
Responsabilități:
- selectarea personalului pentru ocuparea pozițiilor la toate nivelele;
- realizarea interviurilor și evaluarea competențelor candidaților;
- organizarea instruirilor și cursurilor de perfecționare pentru angajații din toate subdiviziunile;
- implementarea și gestionarea tuturor proceselor ce țin de administrarea resurselor umane;
- implementarea programelor de stimulare și motivare a personalului;
- elaborarea metodologiei sistemelor de evaluare a personalului;
- elaborarea și desfășurarea activităților destinate dezvoltării culturii corporative și sporirii loialității față de companie în calitate de angajator;
- menținerea sistemului de comunicare internă;
- luarea de măsuri în vederea adaptării noilor angajați și a inițierii lor în activitatea profesională;
- realizarea procesului de circulație a documentelor ce țin de administrarea resurselor umane.
Cerințe față de candidați:
- studii superioare;
- experiență de cel puțin 2 ani într-o poziție similară;
- instruirile suplimentare (cursuri, traininguri, certificări) constituie un avantaj substanțial;
- cunoașterea legislației muncii a RM;
- cunoștințe avansate de utilizare a MS Office (Excel, Word, Outlook, Power Point);
- cunoașterea limbilor română și rusă.
Телефон:
Контактное лицо:
Inga Pintea
E-mail:
Сайт:
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Твое резюме успешно отправлено 🥳