Inginer principal în domeniul gestionare servicii de infrastructură TIC
Banca Națională a Moldovei
№14870539, 22 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Cerințe minime obligatorii:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale;
Experienţa de muncă în domeniul tehnologiilor informaţionale, cel puțin 2 ani;
Cunoașterea la nivel avansat a sistemelor de operare Windows, Linux;
Cunoștințe în domeniul serviciilor partajare date, stocare date, rezervare date, delegarea drepturilor de acces;
Cunoașterea standardelor și protocoalelor de bază LAN, WAN, SAN;
Cunoștințe în administrarea soluțiilor de backup;
Cunoaşterea sistemelor de virtualizare, securitate, hardware, reţele de calculatoare;
Cunoașterea fluentă a limbii române;
Cunoașterea limbii engleze;
Capacități de analiză pentru a determina şi localiza problemele ce pot apărea la exploatarea sistemelor de operare de reţea şi a serviciilor acestora cu soluţionarea lor eficientă;
Atitudini: Responsabilitate, obiectivitate, conduită morală și profesională înaltă, spirit de inițiativă, flexibilitate, lucru în echipă, creativitate, disciplină, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, disponibilitate în cazuri de urgenţă în afară programului de muncă.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
Experineță în configurarea și administrarea unităților de stocare date și a librăriilor de benzi magnetice;
Cunoştinţe avansate despre sistem de operare Linux, Windows;
Cunoștințe avansate în domeniul virtualizării, containere, Microsoft Azure;
Posedarea avansată a limbajelor scriptice (PowerShell, Bash);
Experiența relevantă în administrarea soluțiilor de efectuare a copiilor de rezervă.
Principalele atribuții funcţionale:
Proiectarea, instalarea, configurarea, administrarea şi monitorizarea funcţionării la parametrii stabiliţi a echipamentelor şi serviciilor TIC;
Gestionarea și dezvoltarea resurselor de virtualizare Citrix XenServer, VMware vSphere;
Gestionarea dispozitivelor de rețea HPE, Fortinet;
Gestionarea dispozitivelor FC de tip Brocade;
Monitorizarea și raportarea periodică a indicatorilor de performanţă cu privire la serviciile TI;
Documentarea procedurilor operaţionale, testarea şi menţinerea în stare actuală a acestora;
Asigurarea tuturor măsurilor necesare pentru înlăturarea incidentelor TI şi minimizarea impactului acestora;
Implementarea politicilor de securitate pentru sisteme, utilizatori şi date.
Beneficiile oferite de BNM:
Experiență profesională într-o bancă centrală;
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
Mediu de muncă modern și prietenos;
Flexibilitate în programul de muncă;
Pachet salarial competitiv;
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 1 decembrie 2024.
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale;
Experienţa de muncă în domeniul tehnologiilor informaţionale, cel puțin 2 ani;
Cunoașterea la nivel avansat a sistemelor de operare Windows, Linux;
Cunoștințe în domeniul serviciilor partajare date, stocare date, rezervare date, delegarea drepturilor de acces;
Cunoașterea standardelor și protocoalelor de bază LAN, WAN, SAN;
Cunoștințe în administrarea soluțiilor de backup;
Cunoaşterea sistemelor de virtualizare, securitate, hardware, reţele de calculatoare;
Cunoașterea fluentă a limbii române;
Cunoașterea limbii engleze;
Capacități de analiză pentru a determina şi localiza problemele ce pot apărea la exploatarea sistemelor de operare de reţea şi a serviciilor acestora cu soluţionarea lor eficientă;
Atitudini: Responsabilitate, obiectivitate, conduită morală și profesională înaltă, spirit de inițiativă, flexibilitate, lucru în echipă, creativitate, disciplină, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, disponibilitate în cazuri de urgenţă în afară programului de muncă.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
Experineță în configurarea și administrarea unităților de stocare date și a librăriilor de benzi magnetice;
Cunoştinţe avansate despre sistem de operare Linux, Windows;
Cunoștințe avansate în domeniul virtualizării, containere, Microsoft Azure;
Posedarea avansată a limbajelor scriptice (PowerShell, Bash);
Experiența relevantă în administrarea soluțiilor de efectuare a copiilor de rezervă.
Principalele atribuții funcţionale:
Proiectarea, instalarea, configurarea, administrarea şi monitorizarea funcţionării la parametrii stabiliţi a echipamentelor şi serviciilor TIC;
Gestionarea și dezvoltarea resurselor de virtualizare Citrix XenServer, VMware vSphere;
Gestionarea dispozitivelor de rețea HPE, Fortinet;
Gestionarea dispozitivelor FC de tip Brocade;
Monitorizarea și raportarea periodică a indicatorilor de performanţă cu privire la serviciile TI;
Documentarea procedurilor operaţionale, testarea şi menţinerea în stare actuală a acestora;
Asigurarea tuturor măsurilor necesare pentru înlăturarea incidentelor TI şi minimizarea impactului acestora;
Implementarea politicilor de securitate pentru sisteme, utilizatori şi date.
Beneficiile oferite de BNM:
Experiență profesională într-o bancă centrală;
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
Mediu de muncă modern și prietenos;
Flexibilitate în programul de muncă;
Pachet salarial competitiv;
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 1 decembrie 2024.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳