Consultant vânzări remote sau oficiu
1CallCenter
№14967941, 19 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
От 9 000 До 20 000 MDL
График:
Полный день
Готовы трудоустроить беженцев
1CALLCENTER este în căutarea unui Manager\Operator de Vânzări la Distanță sau din Oficiu Chisinau pentru colaborare în cadrul echipelor noastre din Chișinău, Bălți sau la distanta\remote.
Candidații pot opta pentru un program de muncă Full-Time sau Part-Time. Nu este necesară experiența în domeniu iar salariul oferit începe de la suma minima de 9.000 lei +bonusuri. Nu avem restrictii la salariu, managerii TOP cistiga 800$, 1000$ sau 1300%$ pe luna.
Cerințele față de candidat:
Candidații trebuie să aibă o atitudine pozitivă și să fie motivați.
Capacitatea de a lucra eficient în echipă și de a asuma responsabilități.
A fi orientat către rezultate, cu abilități bune de organizare și planificare.
Cunostinte bune de utilizare a calculatorului.
Responsabilitățile candidatului:
Gestionarea și dezvoltarea portofoliului de clienți.
Promovarea produselor și serviciilor companiei către clienți.
Menținerea unei relații bune cu clienții și satisfacerea nevoilor acestora.
Efectuarea facturilor și altor documente necesare.
Oferta companiei:
1CALLCENTER oferă un ambient de lucru plăcut și dinamic, posibilități de dezvoltare personală și profesională, program de lucru flexibil și stabilitate.
Depunerea candidaturii:
Pentru a vă alătura echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul pe irina.beshliu@mail.ru, telegram @sadiucirina88 sau apelati la +37360261566, HR Manager-Sadiuc Irina. E-mail: irina.beshliu@mail.ru
+37360261566
Telegram: @sadiucirina88
Candidații pot opta pentru un program de muncă Full-Time sau Part-Time. Nu este necesară experiența în domeniu iar salariul oferit începe de la suma minima de 9.000 lei +bonusuri. Nu avem restrictii la salariu, managerii TOP cistiga 800$, 1000$ sau 1300%$ pe luna.
Cerințele față de candidat:
Candidații trebuie să aibă o atitudine pozitivă și să fie motivați.
Capacitatea de a lucra eficient în echipă și de a asuma responsabilități.
A fi orientat către rezultate, cu abilități bune de organizare și planificare.
Cunostinte bune de utilizare a calculatorului.
Responsabilitățile candidatului:
Gestionarea și dezvoltarea portofoliului de clienți.
Promovarea produselor și serviciilor companiei către clienți.
Menținerea unei relații bune cu clienții și satisfacerea nevoilor acestora.
Efectuarea facturilor și altor documente necesare.
Oferta companiei:
1CALLCENTER oferă un ambient de lucru plăcut și dinamic, posibilități de dezvoltare personală și profesională, program de lucru flexibil și stabilitate.
Depunerea candidaturii:
Pentru a vă alătura echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul pe irina.beshliu@mail.ru, telegram @sadiucirina88 sau apelati la +37360261566, HR Manager-Sadiuc Irina. E-mail: irina.beshliu@mail.ru
+37360261566
Telegram: @sadiucirina88
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено