Consultant principal, (fpe), direcția coordonare politici publice și integrare europeană
Ministerul Muncii și Protecției Sociale
№12903271, 3 августа 2023
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
От 15 990 До 18 899 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Scopul general al funcției: Asigurarea realizării obiectivelor și politicilor în corespundere cu prioritățile strategice a Ministerului prin analiza și monitorizarea politicilor publice la nivelul Ministerului.
Sarcinile de bază :
1. Participarea la elaborarea și avizarea proiectelor documentelor de politici publice, actelor normative şi documentelor conform domeniului de competență al ministerului;
2. Asigurarea mecanismului de consultare cu societatea civilă şi alte autorităţi/instituţii a proiectelor documentelor de politici, plasarea materialelor aferente procesului decizional pe platforma guvernamentală www.particip.gov.md și elaborarea Raportului anual privind transparenţa procesului decizional;
3. Monitorizarea şi oferirea asistenței metodologice subdiviziunilor ministerului cu privire la procesul de consultare publică şi transparenţa procesului decizional în elaborarea documentelor de politici cu impact asupra societăţii;
4. Asigurarea procesului de organizare în cadrul ministerului a sistemului de control intern managerial (SCIM) și raportarea implementării acestuia;
5. Monitorizarea, evaluarea și raportarea implementării documentelor de politici publice și integrare europeană din cadrul ministerului;
6. Elaborarea rapoartelor naționale periodice privind implementarea tratatelor și convențiilor internaționale în comun cu Serviciul coordonare asistență externă.
Cerinţe generale faţă de candidaţi:
1. Deține cetăţenia Republicii Moldova;
2. Posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite
în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
3. Are capacitate deplină de exerciţiu;
4. Nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
5. Studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
6. În ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
7. Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
8. Nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
9. Nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Abilități: de organizare, elaborare a documentelor, analiză şi sinteză, comunicare eficientă, inițiativă, lucru în echipă, planificare şi implementare a activităţilor şi deciziilor în domeniu.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, imparţialitate, disciplină, tendinţă de perfecţionare profesională continuă, receptivitate, rezistență la stres și efort.
Cerinţe specifice:
Studii : superioare în domeniul dreptului, economiei, științelor sociale sau politice, administrării publice, relații internaționale.
Experiența profesională : 2 ani de experiență profesională în domeniu.
Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională la nivelul B1.
Tip de angajare:
Perioadă nedeterminată
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
- formularul de participare (Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, Anexa nr. 1);
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
- documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
- cazierul judiciar/declarația
Bibliografie:
Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică şi statutul funcționarului public;
Hotărârea Guvernului nr. 201/2001 cu privire la punerea în aplicare a Legii nr.158/2008 cu privire la funcția publică şi statutul funcționarului public;
Hotărârea Guvernului nr.149/2021 cu privire la organizarea şi funcționarea Ministerului Muncii și Protecției Sociale;
Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative;
Hotărârea Guvernului nr.386/2020 cu privire la planificarea, elaborarea, aprobarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea documentelor de politici publice;
Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional;
Hotărârea Guvernului nr.442/2015 cu privire la aprobarea Regulamentului privind mecanismul de încheiere, aplicare și încetare a tratatelor internaționale;
Carta Sociala Revizuită, ratificată prin Legea de ratificare nr.484/2001;
Programul de asociere dintre Uniunea Europeană și Republica Moldova pentru anii 2021 – 2027;
Armonizarea legislației ca element cheie pentru succesul procesului de integrare a Republicii Moldova în Uniunea Europeană, Cancelaria de Stat a Republicii Moldova, Centrul de armonizare a legislației, Editura ARC Chișinău, 2022.
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs este 08 august 2023, inclusiv.
Sarcinile de bază :
1. Participarea la elaborarea și avizarea proiectelor documentelor de politici publice, actelor normative şi documentelor conform domeniului de competență al ministerului;
2. Asigurarea mecanismului de consultare cu societatea civilă şi alte autorităţi/instituţii a proiectelor documentelor de politici, plasarea materialelor aferente procesului decizional pe platforma guvernamentală www.particip.gov.md și elaborarea Raportului anual privind transparenţa procesului decizional;
3. Monitorizarea şi oferirea asistenței metodologice subdiviziunilor ministerului cu privire la procesul de consultare publică şi transparenţa procesului decizional în elaborarea documentelor de politici cu impact asupra societăţii;
4. Asigurarea procesului de organizare în cadrul ministerului a sistemului de control intern managerial (SCIM) și raportarea implementării acestuia;
5. Monitorizarea, evaluarea și raportarea implementării documentelor de politici publice și integrare europeană din cadrul ministerului;
6. Elaborarea rapoartelor naționale periodice privind implementarea tratatelor și convențiilor internaționale în comun cu Serviciul coordonare asistență externă.
Cerinţe generale faţă de candidaţi:
1. Deține cetăţenia Republicii Moldova;
2. Posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite
în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
3. Are capacitate deplină de exerciţiu;
4. Nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
5. Studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
6. În ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
7. Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
8. Nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
9. Nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Abilități: de organizare, elaborare a documentelor, analiză şi sinteză, comunicare eficientă, inițiativă, lucru în echipă, planificare şi implementare a activităţilor şi deciziilor în domeniu.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, imparţialitate, disciplină, tendinţă de perfecţionare profesională continuă, receptivitate, rezistență la stres și efort.
Cerinţe specifice:
Studii : superioare în domeniul dreptului, economiei, științelor sociale sau politice, administrării publice, relații internaționale.
Experiența profesională : 2 ani de experiență profesională în domeniu.
Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională la nivelul B1.
Tip de angajare:
Perioadă nedeterminată
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
- formularul de participare (Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, Anexa nr. 1);
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
- documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
- cazierul judiciar/declarația
Bibliografie:
Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică şi statutul funcționarului public;
Hotărârea Guvernului nr. 201/2001 cu privire la punerea în aplicare a Legii nr.158/2008 cu privire la funcția publică şi statutul funcționarului public;
Hotărârea Guvernului nr.149/2021 cu privire la organizarea şi funcționarea Ministerului Muncii și Protecției Sociale;
Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative;
Hotărârea Guvernului nr.386/2020 cu privire la planificarea, elaborarea, aprobarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea documentelor de politici publice;
Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional;
Hotărârea Guvernului nr.442/2015 cu privire la aprobarea Regulamentului privind mecanismul de încheiere, aplicare și încetare a tratatelor internaționale;
Carta Sociala Revizuită, ratificată prin Legea de ratificare nr.484/2001;
Programul de asociere dintre Uniunea Europeană și Republica Moldova pentru anii 2021 – 2027;
Armonizarea legislației ca element cheie pentru succesul procesului de integrare a Republicii Moldova în Uniunea Europeană, Cancelaria de Stat a Republicii Moldova, Centrul de armonizare a legislației, Editura ARC Chișinău, 2022.
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs este 08 august 2023, inclusiv.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳