Asistent director general
HR-Consulting (www.search4staff.com)
№5162233, 6 июня 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Незак. высшее
Опыт работы:
До 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
HR Consulting (search4staff.com), agentie de recrutare in Moldova care activeaza din anul 1995 este in cautare candidatului pentru pozitia de Asistent Director General pentru clientul sau.
Profilul companiei: Companie locală de producere.
Asistent Director General
Responsabilitățile postului:
-recepționarea apelurilor telefonice;
-gestionarea corespondenței de intrare și de ieșire;
-planificarea și pregătirea primirii vizitatorilor, primirea acestora;
-traducerea scrisă și orală a corespondenței, documentelor în/din limbile română, rusă, engleză, ținerea corespondenței de afaceri în limbile română, rusă, engleză;
-administrarea documentelor;
-organizarea evenimentelor corporative;
-căutarea informației necesare (pe Internet, în mass-media etc.);
Cerințe:
- studii superioare complete sau incomplete;
- abilități de scriere și vorbire corectă;
- cunoaștere bună a limbilor română, rusă, engleză (vorbit și scris);
- abilități de comunicare și relaționare;
- cunoștințe de operare pe calculator la nivel avansat;
- cunoașterea programelor Microsoft Office, Outlook;
- punctualitate;
- aspect fizic plăcut;
- capacitate de autocontrol;
- sociabilitate;
- responsabilitate;
- experiența în domeniul administrativ de cel puțin 1 an.
Oferim:
- salariu motivant;
- program de lucru full time la birou;
- pachet social;
- oportunități de carieră în cadrul companiei.
Daca sunteti interesati va rugam sa transmite-ti CV catre HR Consulting, pe adresa de e-mail: bb40@search4staff.com ; Codul pozitiei: ADG Telefon: 062101290, candidatii selectati vor fi chemati pentru interviu.
Profilul companiei: Companie locală de producere.
Asistent Director General
Responsabilitățile postului:
-recepționarea apelurilor telefonice;
-gestionarea corespondenței de intrare și de ieșire;
-planificarea și pregătirea primirii vizitatorilor, primirea acestora;
-traducerea scrisă și orală a corespondenței, documentelor în/din limbile română, rusă, engleză, ținerea corespondenței de afaceri în limbile română, rusă, engleză;
-administrarea documentelor;
-organizarea evenimentelor corporative;
-căutarea informației necesare (pe Internet, în mass-media etc.);
Cerințe:
- studii superioare complete sau incomplete;
- abilități de scriere și vorbire corectă;
- cunoaștere bună a limbilor română, rusă, engleză (vorbit și scris);
- abilități de comunicare și relaționare;
- cunoștințe de operare pe calculator la nivel avansat;
- cunoașterea programelor Microsoft Office, Outlook;
- punctualitate;
- aspect fizic plăcut;
- capacitate de autocontrol;
- sociabilitate;
- responsabilitate;
- experiența în domeniul administrativ de cel puțin 1 an.
Oferim:
- salariu motivant;
- program de lucru full time la birou;
- pachet social;
- oportunități de carieră în cadrul companiei.
Daca sunteti interesati va rugam sa transmite-ti CV catre HR Consulting, pe adresa de e-mail: bb40@search4staff.com ; Codul pozitiei: ADG Telefon: 062101290, candidatii selectati vor fi chemati pentru interviu.
Телефон:
Контактное лицо:
HR-Consulting (www.search4staff.com)
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳