Asistent | Asistentă Personal(ă)
Rodals
№14987429, 26 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 10 000 До 15 000 MDL
График:
Полный день
Принимаем и людей с инвалидностью
Готовы трудоустроить беженцев
Cerințe față de candidat:
Studii superioare finalizate;
Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă și engleză;
Experiența într-un post similar constituie un avantaj;
Excelente abilități de comunicare și organizare;
Operare PC (MS Office) la nivel avansat;
Responsabilitate, onestitate;
Orientare maximă spre rezultat.
Responsabilități:
Administrarea fluxului de documente și informații;
Sortarea corespondenței;
Implementarea rezoluțiilor și explicarea acestora;
Pregătirea materialelor analitice în cadrul competenței și obținerea informațiilor necesare de la executorii din subdiviziuni;
Optimizarea și îmbunătățirea proceselor de sprijin organizațional și administrativ ale departamentului;
Întâmpinarea vizitatorilor;
Organizarea locului de muncă al Directorului RODALS SRL.
Compania oferă:
Activitate într-un mediu dinamic și profesionist;
Salariu motivant 10000 MDL + KPI;
Condiții de muncă într-un birou modern.
Dacă corespundeți cerințelor menționate, expediați CV-ul la adresa de email: resurseumane@rodals.md.
NOTĂ
Oferta salarială va fi stabilită la discreția angajatorului, în funcție de următoarele criterii:
1. Experiența candidatului în domeniu și istoricul profesional;
2. Limbile vorbite și nivelul de competență lingvistică;
3. Studii și calificări relevante pentru poziție;
4. Abilități tehnice și competențe specifice necesare pentru îndeplinirea atribuțiilor;
5. Capacitatea de adaptare la cerințele și valorile companiei;
6. Disponibilitatea pentru formare profesională continuă;
7. Recomandările oferite de angajatorii anteriori.
Angajatorul își rezervă dreptul de a ajusta oferta salarială în funcție de evaluarea detaliată a profilului candidatului. E-mail:
resurseumane@rodals.md
tel. 078444488
Studii superioare finalizate;
Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă și engleză;
Experiența într-un post similar constituie un avantaj;
Excelente abilități de comunicare și organizare;
Operare PC (MS Office) la nivel avansat;
Responsabilitate, onestitate;
Orientare maximă spre rezultat.
Responsabilități:
Administrarea fluxului de documente și informații;
Sortarea corespondenței;
Implementarea rezoluțiilor și explicarea acestora;
Pregătirea materialelor analitice în cadrul competenței și obținerea informațiilor necesare de la executorii din subdiviziuni;
Optimizarea și îmbunătățirea proceselor de sprijin organizațional și administrativ ale departamentului;
Întâmpinarea vizitatorilor;
Organizarea locului de muncă al Directorului RODALS SRL.
Compania oferă:
Activitate într-un mediu dinamic și profesionist;
Salariu motivant 10000 MDL + KPI;
Condiții de muncă într-un birou modern.
Dacă corespundeți cerințelor menționate, expediați CV-ul la adresa de email: resurseumane@rodals.md.
NOTĂ
Oferta salarială va fi stabilită la discreția angajatorului, în funcție de următoarele criterii:
1. Experiența candidatului în domeniu și istoricul profesional;
2. Limbile vorbite și nivelul de competență lingvistică;
3. Studii și calificări relevante pentru poziție;
4. Abilități tehnice și competențe specifice necesare pentru îndeplinirea atribuțiilor;
5. Capacitatea de adaptare la cerințele și valorile companiei;
6. Disponibilitatea pentru formare profesională continuă;
7. Recomandările oferite de angajatorii anteriori.
Angajatorul își rezervă dreptul de a ajusta oferta salarială în funcție de evaluarea detaliată a profilului candidatului. E-mail:
resurseumane@rodals.md
tel. 078444488
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено