Asistent/ă Director
Linella
№14989106, 27 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Dacă ești bine organizată și ai abilități de coordonare și planificare, poți gestiona cu ușurință mai multe responsabilități, demostrând totodată o atenție precisă la fiecare detaliu, atunci tu ești candidatul ideal pentru această funcție, te așteptăm în echipa noastră!
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență în gestionarea proceselor administrative;
Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;
Cunoașterea limbii române și rusă;
Abilități de organizare și planificare;
Capacitatea de gestionare a mai multor sarcini simultan și respectatarea termenelor limită.
Responsabilități:
Gestionarea solicitărilor de plată și monitorizarea corectă a acestora;
Coordonarea participării companiei la licitații și proceduri de tip tender;
Monitorizarea și actualizarea agendei de ședințe pentru departamentul de Dezvoltare;
Asigurarea unei comunicări eficiente între diferitele departamente pentru o bună desfășurare a activităților administrative.
Oferim:
Salariu stabil + sistem transparent de bonusare;
Echipă tănără, plină de energie și inovare;
Sarcini interesante și mod de lucru dinamic;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență în gestionarea proceselor administrative;
Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;
Cunoașterea limbii române și rusă;
Abilități de organizare și planificare;
Capacitatea de gestionare a mai multor sarcini simultan și respectatarea termenelor limită.
Responsabilități:
Gestionarea solicitărilor de plată și monitorizarea corectă a acestora;
Coordonarea participării companiei la licitații și proceduri de tip tender;
Monitorizarea și actualizarea agendei de ședințe pentru departamentul de Dezvoltare;
Asigurarea unei comunicări eficiente între diferitele departamente pentru o bună desfășurare a activităților administrative.
Oferim:
Salariu stabil + sistem transparent de bonusare;
Echipă tănără, plină de energie și inovare;
Sarcini interesante și mod de lucru dinamic;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено