Agent Achiziții și Export
Agrostoc
13 марта 2025
Кишинев
С опытом
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Responsabilități:
Elaborarea și implementarea programului de achiziții pentru produsele agricole, conform planului stabilit;
Identificarea și dezvoltarea relațiilor cu potențialii clienți și parteneri;
Coordonarea proceselor de achiziții și export pentru asigurarea derulării eficiente a activităților comerciale;
Colaborarea eficientă cu transportatori, autorități vamale și alte instituții de stat relevante;
Gestionarea procesului de transport al mărfurilor, inclusiv încărcarea acestora și pregătirea documentelor necesare pentru export.
Cerințe:
Studii superioare finalizate;
Experiență relevantă în domeniul achizițiilor și/sau vânzărilor;
Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză reprezintă un avantaj semnificativ;
Competențe solide de utilizare a PC-ului (Microsoft Word, Excel);
Permis de conducere categoria B;
Abilități de lucru în echipă, orientare spre rezultate și adaptabilitate.
Compania oferă:
Pachet salarial motivant și competitiv;
Asigurare socială completă;
Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică și unită;
Oficiu modern, situat în centrul orașului;
Automobil de serviciu.
Dacă ești interesat de o carieră stabilă și oportunități de creștere profesională, te invităm să ne trimiți CV-ul tău la adresa hr@agrostoc.md, menționând în subiect denumirea poziției pentru care aplici.
Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul companiei!
Elaborarea și implementarea programului de achiziții pentru produsele agricole, conform planului stabilit;
Identificarea și dezvoltarea relațiilor cu potențialii clienți și parteneri;
Coordonarea proceselor de achiziții și export pentru asigurarea derulării eficiente a activităților comerciale;
Colaborarea eficientă cu transportatori, autorități vamale și alte instituții de stat relevante;
Gestionarea procesului de transport al mărfurilor, inclusiv încărcarea acestora și pregătirea documentelor necesare pentru export.
Cerințe:
Studii superioare finalizate;
Experiență relevantă în domeniul achizițiilor și/sau vânzărilor;
Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză reprezintă un avantaj semnificativ;
Competențe solide de utilizare a PC-ului (Microsoft Word, Excel);
Permis de conducere categoria B;
Abilități de lucru în echipă, orientare spre rezultate și adaptabilitate.
Compania oferă:
Pachet salarial motivant și competitiv;
Asigurare socială completă;
Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică și unită;
Oficiu modern, situat în centrul orașului;
Automobil de serviciu.
Dacă ești interesat de o carieră stabilă și oportunități de creștere profesională, te invităm să ne trimiți CV-ul tău la adresa hr@agrostoc.md, menționând în subiect denumirea poziției pentru care aplici.
Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul companiei!
Кишинев
Дата актуализации:
13 марта 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено