Administrator al Sistemului de Operare și Comunicare
EuroCreditBank
№14860824, 20 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Beneficii:
Proiecte inovative și ambițioase;
Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist;
Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ.
Responsabilităţi principale:
Asigurarea neîntreruptă a funcţionării serverelor băncii, sucursalelor şi agențiilor.
Întreţinerea funcţionării normale a reţelelor locale de calculatoare a băncii, sucursalelor şi agențiilor, expansiunea lor în cazul necesităţii conectării a noilor locuri de muncă.
Efectuarea copiilor de rezervă a informaţiei bancare electronice.
Asigurarea funcţionării serverelor poştei electronice.
Acordarea şi întreţinerea funcţionalităţii aplicaţiilor de sistem pe servere şi la locurile de muncă a utilizatorilor.
Asigurarea funcţionării serverelor virtualizate.
Asigurarea funcţionării protecției antivirus, inclusiv servere și stații de lucru.
Delimitarea drepturilor de acces a utilizatorilor la resursele reţelei, conform documentelor primite din secţia de securitate.
Înregistrarea utilizatorilor noi a reţelei, blocarea la timp şi eliminarea ulterioară a utilizatorilor concediaţi, conform documentelor primite din secţia resurse umane.
Setarea programelor de sistem şi aplicative la locurile de muncă.
Aplicarea la timp a corectărilor şi a versiunilor noi a programelor de sistem şi aplicative.
Studierea şi implementarea tehnologiilor avansate, a noilor programe de sistem, de reţea şi aplicative.
Elaborarea și pregătirea la timp a schemelor și instrucțiunilor pentru echipamentele și comunicațiile utilizate în bancă.
Cerinţe faţă de candidat:
Studii superioare tehnice.
1-2 ani experiență in muncă. Este binevenită experiența într-o bancă și/sau altă organizație mare pe o poziție similară.
Diligență, punctualitate, disciplină, responsabilitate, capacitate de studiu.
Acuratețe și atitudine serioasă față de obligațiunile de serviciu.
Abilitați de comunicare, capacitate de lucru în echipă.
Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.
Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.
Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC„EuroCreditBank” SA! E-mail: hr@ecb.md
Tel. 022 500 - 206, 022 500 - 203
Proiecte inovative și ambițioase;
Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist;
Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ.
Responsabilităţi principale:
Asigurarea neîntreruptă a funcţionării serverelor băncii, sucursalelor şi agențiilor.
Întreţinerea funcţionării normale a reţelelor locale de calculatoare a băncii, sucursalelor şi agențiilor, expansiunea lor în cazul necesităţii conectării a noilor locuri de muncă.
Efectuarea copiilor de rezervă a informaţiei bancare electronice.
Asigurarea funcţionării serverelor poştei electronice.
Acordarea şi întreţinerea funcţionalităţii aplicaţiilor de sistem pe servere şi la locurile de muncă a utilizatorilor.
Asigurarea funcţionării serverelor virtualizate.
Asigurarea funcţionării protecției antivirus, inclusiv servere și stații de lucru.
Delimitarea drepturilor de acces a utilizatorilor la resursele reţelei, conform documentelor primite din secţia de securitate.
Înregistrarea utilizatorilor noi a reţelei, blocarea la timp şi eliminarea ulterioară a utilizatorilor concediaţi, conform documentelor primite din secţia resurse umane.
Setarea programelor de sistem şi aplicative la locurile de muncă.
Aplicarea la timp a corectărilor şi a versiunilor noi a programelor de sistem şi aplicative.
Studierea şi implementarea tehnologiilor avansate, a noilor programe de sistem, de reţea şi aplicative.
Elaborarea și pregătirea la timp a schemelor și instrucțiunilor pentru echipamentele și comunicațiile utilizate în bancă.
Cerinţe faţă de candidat:
Studii superioare tehnice.
1-2 ani experiență in muncă. Este binevenită experiența într-o bancă și/sau altă organizație mare pe o poziție similară.
Diligență, punctualitate, disciplină, responsabilitate, capacitate de studiu.
Acuratețe și atitudine serioasă față de obligațiunile de serviciu.
Abilitați de comunicare, capacitate de lucru în echipă.
Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.
Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.
Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC„EuroCreditBank” SA! E-mail: hr@ecb.md
Tel. 022 500 - 206, 022 500 - 203
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳