
Specialist achiziții
Medpark
10 august 2025
Chișinău
Până la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Spitalul Internațional Medpark, primul spital privat multidisciplinar din RM, angajează:
Specialist achiziții
Cerințe:
- Studii superioare finalizate sau în curs (preferabil în domeniul economic, administrativ sau similar)
- Experiență în achiziții – minimum 2 ani (experiența în HoReCa, retail, facility management reprezintă un avantaj);
- Abilități excelente de comunicare, negociere și organizare;
- Cunoștințe bune de Microsoft Office (Excel, Word);
- Atenție la detalii și capacitate de a respecta termenele.
Condiții de muncă:
- Posibilitate de a construi o carieră pe termen lung într-o companie cu capital străin, care lucrează la standarde internaționale
- Șansa de a oferi, alături de noi, servicii medicale la standarde internaționale
- Dotări tehnice, echipament modern și asigurare cu cele necesare pentru a desfășura activitatea calitativ
- Alimentație din contul instituției
- Reduceri considerabile la serviciile medicale ale instituției pentru dvs. și familie
Responsabilități:
- Căutarea și selecția de furnizori locali și internaționali pentru bunuri și consumabile nemedicale (mobilier, textile, produse de curățenie, veselă și altele);
- Asigurarea respectării standardelor interne de calitate, estetică și eficiență;
- Colaborare activă cu managerii departamentelor administrative și designerii implicați în amenajarea și îngrijirea spațiilor spitalului;
- Negocierea condițiilor comerciale și urmărirea derulării contractelor;
- Suplinirea la timp a stocurilor și identificarea celor mai bune soluții de aprovizionare;
E-mail: resurse.umane@medpark.md
Joburi similare
Alte joburi ale companiei
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.