Șef Departament Achiziții, Administrare Generală și Investiții
OTP Bank S.A.

21 februarie 2025

Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

Șef Departament Achiziții, Administrare Generală și Investiții

Ce ai de făcut?

  • Organizează activitatea Departamentului Achiziții, Administrare Generală și Investiții, asigură îndeplinirea obiectivelor individuale și ale departamentului;
  • Asigurarea unui mediu eficient și legal de achiziții de bunuri, servicii și lucrări pentru necesitățile băncii, în strictă conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare;
  • Raportarea activității, aliniate la obiectivele și atribuțiile de serviciu;
  • Organizarea, gestionarea și verificarea asigurării stării funcționale a infrastructurii și fondului imobiliar al băncii;
  • Asigură monitorizarea implementării proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii;
  • Asigurarea desfășurării procesului de gestionare a stocurilor de bunuri;
  • Monitorizarea aprovizionării subdiviziunilor băncii cu produse și servicii necesare pentru buna desfășurare a activității;
  • Monitorizarea activității serviciului de arhivare și păstrare a documentelor bancare;
  • Urmărirea organizării activității de gestionare a activității de transport de bunuri și persoane;
  • Urmărirea reducerii cheltuielilor prin negocierea prețurilor şi condițiilor contractuale;
  • Elaborarea bugetului Departamentului și urmărirea realizării acestuia: supervizează orice cheltuială operațională legată de achiziționarea de bunuri şi servicii de către utilizatorii finali;
  • Elaborarea procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare pentru buna desfășurare a activității Departamentului;
  • Aplicarea calității de onestitate, integritate, profesionalism, competență și eficiență sporită.

Vom aprecia să ai:

  • Experiență managerială de minimul 3 ani în domeniul achizițiilor, administrare, telecomunicații, activitatea în funcție similară prezintă avantaj;
  • Experiență de lucru într-un mediu internațional și multicultural;
  • Studii superioare, profil economic sau juridic;
  • Abilități de leadership, cu focus pe motivarea și dezvoltarea echipei;
  • Abilității de autoverificare și autoperfecționare profesională continuă
  • Orientare spre client și soluționarea promptă a situațiilor complexe;
  • Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente;
  • Competențe digitale de operare a calculatorului la nivel avansat și posedarea avansată a aplicațiilor: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, etc);
  • Cunoașterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză
  • Competențe în limita prevederilor legale și cadrului normativ.

E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 461

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut