Operator Call-Centru

EV Point angajează:

Operator Call-Centru

EV Point este prima rețea națională de stații de încărcare pentru vehicule electrice disponibilă pe întreg teritoriul Republicii Moldova. Până în prezent, peste 8.000 de clienți folosesc în mod activ serviciile noastre. Mai multe detalii pe site-ul nostru https://evpoint.md

În legătură cu dezvoltarea activă a rețelei de stații de încărcare și lansarea proiectului „Smart Parking”, căutăm un nou coleg, care se va alătura echipei noastre la poziția de operator call-centru.

Descrierea poziției vacante
Veți răspunde la apelurile primite la call-centrul rețelelor de stații de încărcare electrice ”EV Point” și de parcări ”Smart Parking”, atunci când clienții întâmpină dificultăți la intrarea/ieșirea în/din parcare și la alte întrebări ale clienților și veți coordona activitatea operatorilor și ofițerilor de securitate ale parcării. De asemenea, va trebui să fiți mereu atent la monitorizarea camerelor CCTV ale parcării și veți colabora cu echipa de administrare pentru a înțelege și a oferi soluții la întrebările clienților.

Responsabilitățile operatorului:

  • Răspunde operativ și profesionist la apelurile telefonice a clienților;
  • Oferă suport informativ persoanelor care apelează, furnizează clienților informații ce țin de rețelele de stații de încărcare electrice «EV Point» și de parcări «Smart Parking», inclusiv ce țin de utilizarea aplicațiilor etc.;
  • Răspunde prompt la e-mailurile clienților și mesajele din grupuri de socializare (Telegram, Viber, Wats-up etc.);
  • Identifică și escaladează orice problemă intervenită în sistemul de parcare;
  • Monitorizează camerele CCTV;
  • Înregistrează apelurile și introduce datele/informațiile despre apel în sistem;
  • Coordonează și conlucrează stâns cu departamentul administrativ și echipa de administrare;
  • Alte sarcini atribuite de superiori.

Cerințe:

  • Studii medii de specialitate, se acceptă și studenții la frecvență redusă;
  • Persoană comunicativă, energică și pozitivă;
  • Vorbirea fluentă în limbile română și rusă;
  • Abilități de a asculta și de comunicare verbală și scrisă, vorbire clară, dicție bună;
  • Disponibilitate de a lucra în ture;
  • Experiență de muncă într-o poziție similară reprezintă un avantaj;
  • Cunoștințe de operare PC;
  • Cunoașterea practicilor și principiilor de deservire a clienților;
  • Capacitatea de a face față situațiilor stresante, stabilitate emoțională.
  • Implicare şi capacitate de a face faţă unor sarcini complexe;
  • Capacitate de analiza şi sinteză, orientare spre rezultat;
  • Dorința de a învața și de a se dezvolta.

Compania oferă:

  • Angajare oficială și pachet social deplin;
  • Salariul atractiv;
  • Traininguri de formare și dezvoltare;
  • Echipă dinamică, colegi responsabili, atrăgători și motivați;
  • Posibilități de dezvoltare și creștere profesională într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.

Program de lucru:
6 zile pe săptămână (inclusiv în weekend și de sărbători)
Schimburi de 8 ore, rotative (ture de dimineață 07:00-15:00, după-amiază 15:00 - 23:00 și tura de noapte între 23:00 și 7:00)

Dacă sunteți interesat de acest post și corespundeți cerințelor de mai sus, expediați CV-ul Dvs. la adresa de e-mail: inna-tabak@yandex.ru.

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide